Friday, January 14, 2011

TERIMAKASIH! (ATAS HADIAH INI).........

13/01/2011-11:25pm

Setiap kemenangan adalah manis,sesiapa juga akan suka menerima hadiah dan pasti tersenyum bila menerimanya....sebenarnya hadiah itu hanya satu alat untuk di pegang supaya kita menerima hadiah yang lebih lagi...iaitu " rasa",a warm feeling...membuatkan kita ceria,suka,gembira,tersenyum,tersengih dan rasa PUAS..itulah hadiah sebenar...KEPUASAN !Walaupun ia hanya sedetik tapi itulah yang dicari..sooooo..ucaplah terimakasih...!
Alhamdulillah!Kami perlukannya....sudah pasti!
Thanks ......!Kepada Maha Mencipta
Terimakasih  Datuk.......
Boleh ker sebelah tangan jer...ehh!Muda lagi Tuk.....
3 penggal tak der hal..huhu

Terimakasih...untukmu Malaysia!World No1!
Terimakasih penyokong kami....ini hadiah kita bersama!!!!
Kepada yang tembak laser tu ...tahun depan tembak kaler oren plak..huhu
(Gurau jer)
Terimakasih...juri..peminat2...jangan baling kerusi yer..aku ingatkan ajer..huhu
(TOLONG INGATKAN AKU)
aku menang bukan kerana suara aku,kecantikan aku tapi kerana
susunan muzik,olahan melody dan sedikit nasib...
Terimakasih kerana faham...
Terimakasih  kepada
http://lagendamahsuri.com/
kerana menganjur GA ini hingga aku dapat hadiah saguhati...
seronok sungguh rasa dihati...menjadi pendorong untuk aku,
tunggu mak buat GA lagi..huhu Terimakasih......!!!

END
                                                           
Opportunities do not come with their values stamped upon them!

10 comments:

Cikmin said...

Tahniah ye assoy..nanti GA ikmin jangan lupa join ya.. :)

zulkbo said...

salam..
wahhh tahniah..
dapat hadiah dari
Mak Lagenda yang glamer
kalah REDmummy satu hari
nanti..insyaallah..doa
dari ku..amin!

░♥si lampu neon♥░ said...

comelll !


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# Awek Leggings Ketat Seksi #
# Sikap Cuai Bawa Padah !#
# Teks Ucapan Paling Sempoi !#

Lagenda said...

Salam syg..

Akhirnya selamat juga key chain yg x seberapa itu ditangan penerimanya. Hehehe..

Hrp kau suka dan sentiasa ingatkan aku tau..ahaks!

Ellen said...

Tahniah Assoy..Ellen pun baru terima semalam...hehe

Belalang Hijau said...

wah nak jugak...
nape mak x kasi belalang skali?pilih kasi...mak kejam! mak kejam!

oh,lupa lak belalang x join GA mak tuh...huhuhu...

tahniah ASSOY!

Umie Nadhirah said...

congrat.
cantik keychain tu.

azie said...

waaah tahniah assoy :)

Abu Luqman said...

tahniah dapat hadiah dari mak..lagenda

ASSOYFINGER67 said...

t/kasih kengkawan..huhu.(muka senyum)