Wednesday, March 17, 2010

AKU,KZ DAN JOE...BERTEMU KEMBALI 1986-2010






17/3/2010 1:08am...Hatiku sungguh gembira dan kepuasan terasa di lubuk hatiku.Setelah lebih 23 tahun akhirnya kami(aku,Kamaruzzaman Ahmad dan Mazli Bojo)bertemu kembali akhirnya.Memang aku selalu tercari-cari dan berharap agar dapat bertemu dengan mereka.Semalam pada 15/3/2010 kami berjumpa di Paroi...bersembang hingga jam 2 pagi...seronok,kicknya,bestnya atau apapun sukar untuk aku gambarkan...jauh di sudut hatiku terasa pilu juga.Apa yang menambahkan seronoknya pertemuan itu melihat perangai teman-temanku ini yang masih tak berubah walaupun berpuluh tahun tak berjumpa.2010 ...inilah yang paling bermakna buatku...terimakasih Joe kerana menghubungi talipun bimbitku setelah melihat blog Alumni SMKKKB....pertemuan ini bagiku bukan sebagai bekas pelajar SMKKKB tapi lebih pada kenangan kami duduk bersama dulu.KZ selalu membantuku...sehingga duit elaun anak yatimnya dikongsi bersama ku setiap bulan...itulah KZ,Joe memang seorang yang menghiburkan....kesusahannya dulu membantu ia berjaya....harapanku agar mereka sentiasa gembira dan berjaya.....wowwww!!!bestnya malam tu...aku memang cari korang.Alhamdulillah Allah menemukan kita juga...yesssss!!!!!

0 comments: