Sunday, May 9, 2010

BESARNYE IKAN......SATU HARI DI PASAR BORONG..!

09/05/2010-04:21pm
Aha...korang pernah p pasar ke...pasar yang menjual One Drop Perfume...bauan campuran ikan,daging,sayur dan kadang2 bau ketiak orang....puhh..kalau tak biase boleh muntah...aku biase ler....maklum ler bekas kaki pancing...pasar2 nie tak de hal punye.Apapun mungkin ada antara kite yang tak pernah pergi pasar ikan,anak dara kat luar sane tu...Snow White...pernah ker1hehe...DaHlia ! Kao macammana...Brother BaDBoy...dia lelaki tegal...biase ler pasar2 nie...ZilaJai...kao balik kglah tu...senyap jer..nie aku sebut antara rakan2 blogger yang aku kenal....ramai lagihaaa aku punya Klik United Mr Mijie.....apapun jom ronda Pasar Borong Selangor...aku pergi 11 pagi tadi ...sebuah post yang no need to explain when picture there...jom shopping barang dapur....sebelum tu untuk member2 kat luar alam maya nie...silalah ke blog aku.......
assoyfinger67.blogspot.com proudly present:

 Inilah pasar borong lebih kurang...End

8 comments:

Amir said...

bestnya ketam, udang. lama x makan.

ASSOYFINGER67 said...

Amir;aha..

Mijie said...

ni dtg psar n beli bnyk2 ni nk buat knduri ke??..hehe

snow white said...

mintak daging 3 kilo... hehehe

~ar!eyko san~ said...

sukenye g pasar..=))
ikan tu segar msk 3 rse mmg meletop.

ASSOYFINGER67 said...

Salam..SW daging aku ke daging lembu..heheh

Yuni Aisyah said...

wah bestnya pasar nie..hehe..

ZilaJai said...

ader ni ha....xblk kg la...tenet ni yg nk kna anto blk kg...hahaha...slow nk 'ehem2'...hahaha