Sunday, May 16, 2010

MAKAN DAN MAKAN LAGI...

16/05/2010-09:30pm
Kalu tak dapat jadi blogger tegar.....jadi blogger tegappun bolehler...hahaha..
jom...biasaler...menu ..ikan parang masak asam pedas ..kailan goreng biase jer..
Resepinye.....? Tanyeler mak atau isteri masing2..janji ikannya tip-top mesti sedap....

5 comments:

MiSs TOrA said...

hehe..blogger tegap pn ok pa haha..sedapnye asam pedas tu ;p teliur da nengok ni ;p nk mtk mak tlg msakkn le esk ..tq bg idea haha

BaDBoYs said...

aku suka blog ko sebab ko dah dapat cara menulis blog. maksud aku ko dah ada cara nak kongsi dng pembaca iaitu makanan. bila pompuan cite bab makanan ni biasa la. tapi lelaki kongsi bab makanan memang best jalan cerita dia. teruskan menulis jangan sampai hilang semangat tu..

ASSOYFINGER67 said...

Miss Tora;mak kao mesti pro..hehe


BaDBoYs;T/kasih..aku suka jika orang lain tersenyum sama...itu lebih beerti dari segalanyer..insyaAllah..guide me!

AesyaZealous said...

haha blogger tegap. klaka :)

ASSOYFINGER67 said...

Aesyazealous;hehehe..macho wakaka..