Friday, May 14, 2010

MERAPU.........BARU TERFIKIR MACAMNER AGAKNYE (SENYUM)..

14/05/2010-10:07pm
Aku sentiasa respect dengan Aku BaDBoy....dan aku selalu mengkagumi DaHLia....dan aku selesa dengan Snow White yang tak sombong denganku yang masih baru nie....ZilaJai yang dihormati....TTT yang manja....Mijie yang dah makin rapat dengan ku....aku assoyfinger67 amat mengkagumi kalian....tak payahlah aku memandang terlampau ke atas...cukuplah aku mampu tersenyum....dengat gelagat kalian...sebenarnya apabila penceritaan kita dalam satu karangan membuatkan si pembacanya terus dapat memahami dan membayangkan apa yang terjadi atau apa yang mahu disampaikan itu adalah satu kejayaan sebagai blogger....aku amat tertarik dengan olahan Gadis Terbilang yang baru2 ini mula mempamirkan essei panjang dari sebelumnya..
Bro BaDBoy & Mijie korang rasa kalau kite ambil raut wajah Snow White,hidung Zilajai,mata Gadis Terbilang,mulut TTT...dan pakai spek macam DaHLia ..agaknye camana yea...jgn marah...itu illusi aku sebentar tadi...so aku terjemahkan...dan ia buat aku tersenyum....lebar hingga hampir ke telinga!
Jangan marah yea...gurau jer...ampun..

8 comments:

TTT said...

hehehe.. abg assoy lagi manje.. XD
camne rupe kalau gabung ek..tatot!!ekekekek

tq abg!

snow white said...

kelakar la,...hahahaha.. snow white tak sombong ek..dengan assofinger jer baik..ngan org lain sombong gak...hehehe, lawak jer.. snow white tak leh bayang lah mcm mn rupa kami kalau bergabung... hehehe :-) . apapun tq assofinger..kamu memang best lah...

ASSOYFINGER67 said...

TTT;Kena panggil pakar Photoshop nie hahaha



Snow White;Apapun kamu the best,kalau kamu xde aku akan rasa tak lengkap..so mesti visit aku cam biase..(senyum)..

MiJiE BLoG said...

a'h..btol2..jom kita gabungkan mereka semua..hehhe..msti comey kan.;)

ASSOYFINGER67 said...

mijie;hahaha...

ZilaJai said...

uikkk...nk gabung???

ASSOYFINGER67 said...

ZilaJai;boleh tak...kalau setuju sain...hehe

Cikgu Dahlia said...

hehehe ade2 jer :)