Sunday, May 23, 2010

SAYU HATI INI.......

23/10/2010-12:44pm
Sayu hati ini bila lihat kawan2 datang bagi sokongan...terimakasih semua..maaf kerana selalu mengganggu emosi selera kamu....niat hati cuma nak berkongsi jer,,,bukan barang2 mahal..cuma makanan orang sederhana yang mampu dibuat dan amat sinonem dengan selera kite...sayu juge hati kerana dahlama tak dengar berita dari Snow White..harap dia sihat sejahtera hendaknyer,,,untuk Bro. BadBoy...comel anak kao..bile nak ada adik ..hehe...aku tau kao sibok sahabat...apapun lihatlah sarapan pagi aku arie nie...pedas dan basah...mee goreng namenye....lihatlah dunia...

pandangan dari atas
pandangan dari sisi
Lets Enjoy Foods!

7 comments:

syahira ariff said...

mee goreng basah~!!
bestnyer!!

azie said...

sedapppp nyeee

BaDBoYs said...

alah bro, untung sangat dapat kawan mcm ko..tak lekang di entri ada nama BadBoy.hehe

MissXYZ said...

mknan lg sgt best. project alpha 1 =)

Nur AtiEtin said...

xsuke makan mee..tapi ble tengok yg nie,terasa nk makan jap2 nie je..oh..mee..mee..mee..!

ASSOYFINGER67 said...

T/k semua..sudi jengok

ASSOYFINGER67 said...

BaDBoYs;Its nothing...compare what u teach me b4..