Sunday, July 18, 2010

MAAF MAK...TAK TAHAN...TERPAKSA.....!



18/10/2010-06:39pm
Kerna terpaksa....atas kemahuan nafsu...akupun terpaksa mengambil tanpa malu dari Mak
Haraf  Mak maafkan...tersenyum ....


Belum kenal Lagenda....masuklah ke blognya...kerana...dia seorang wanita tabah yang pandai masak,cantik dan seorang blogger yang kelakar tapi berpendirian..jangan pandang dia sebelah mata kerana dia mungkin satu hari nanti akan jadi Lagenda dalam dunia blogger..assoyfinger67 respect  Mak!Keep on !
Joke Never End And Appear At Anywhere...Anytime!
*mak adalah link pada blog lagenda... duniablogku dan ia tak membawa maksud ibu kepada penulis entri ini

19 comments:

padin said...

salam.. hehe
mak memang legend!!

ko pon legend ekeke, bagus le tu hehe.. same eratkan hubungan.. jangan mencari musuh biar kawan di tambah bilangan.. hehe

ASSOYFINGER67 said...

padin;Forever OK!!!

annazanariah said...

sedapnya... nak sikit..

ASSOYFINGER67 said...

annazanariah;mintaklah kat "mak"..huhu..dia yg masak tu..assoy copy jer kat blog dia sbb nak usik dia...

Lagenda said...

ko nak kena sumpah dengan aku ke hah?? ko curik ketam aku bwk ke umah ko ye soyy..ko jgn men2..aku ni kamceng giler dgn MAHSURI..kang aku soh dia sumpah ko jd cengekrik..leh jd kwn baik dgn si belalang kang!!!

Lagenda said...

Anyway, thanks bro Assoy atas compliment ko tu. Terharu la plak rasanya. Rasa cam x layak terima pujian melanggit cenggitu. Tang cantik tu x bley blah la!! aku x cantik pun..aku gorjes je. Miahahahaa...Amin..moga doa ko akan dimakbulkan Allah!

zulkbo said...

salam bertandang di hari minggu
yang ceria..moga sihat di samping
tersayang...amboi sedapnya masak lomak kotam..la la la..ada lebih tak??
جزاك اللهُ خيراً

Tokei Kedai said...

hehe... mak terharu, saya sbg ank mak pon lg terharu ekeke..

yup2 betul kat padin, kita disini utk menambah kenalan bukan mencari musuh..

duduk di alam maya ni tak tahu sampai bile...lebih baek mencari teman dr mencari lawan... mankete

RedBoy said...

Salam assoy..
bagus lah kan kita saling mengeratkan hubungan antara sau dgn yg lain kan..
sedap tuh.. mak nk sikit boley x?

p/s: sempat lagi bergurau senda dgn mak ye..

ASSOYFINGER67 said...

Lagenda1;Ohhhh...tidakkkkkkk...aku takkan boleh kecik lamak..mak sumpah perut aku dahler...yg lain2 tahun depan..khakhakahak...

Lagenda2;No hal mak....kita sama2 doakan masing2...kekawan jugak..ok!

ASSOYFINGER67 said...

zulkbo;kena tanyer "mak"..aku kidnap dari blog dier..rase dah habih..haha

ASSOYFINGER67 said...

Tokei Kedai;aku ingat kan saper tadi...yelah taukeh...sama2 kite yea

RedBoy;100 peratus aku setuju ..(senyum)

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

nak jugak =)

ASSOYFINGER67 said...

MissXYZ a.k.a Abaikan;ketam tu "mak" punya..aku kidnap hehehe

molmolla said...

wow!! my favourite tuh!

dunspeak♥ said...

wahhh sodapnyeee! pandai mak masak..hehe..

Yaya said...

sedap betul..aduihhh..tak tahan plak nak makan nih..huhu..baru nk diet

ASSOYFINGER67 said...

molmolla & dunspeak♥;wahhh!ramainyer minat ketam..nnt suroh "mak"masak banyak sikit...nie bape ekor jer..huhu

Yaya;bulan depan diet wajib ler....hehe

TTT said...

nak jadi anak mak :)