Friday, July 2, 2010

REUNION......PORT KLANG...

N02/07/2010-01:35am
Bertemu rakan lama memang menyeronokkan dan amat diharapkan dalam hidup ini.Kadang2 kita sempat bertemu rakan2 lama kita dan kadang2 antara kita tak dapat bertemu dengan rakan2 kerana segalanya kadangkala mainan takdir.Hemmmm....tak sangka bila Joe (Mazli) menalipon aku pagi itu 23/06/2010..."Assoy kao contact Icuk ngan Ida cakap KZ (Man) nak jumpe....kao arrangekan tempat mane yang selesa...".Aku pun contactlah Icuk ....Icuk cakap no hal...so aku suroh Icuk (Jarimah) bagitau kat Ida (Faridah)...esoknyer Ida menghubungi aku...dan...bla...bla...bla...maka aku pun tanye diaorang selesa tak makan kat Medan Ikan Bakar di Tanjung Harapan,Port Klang...semua ok!Takder masalah...so..tempat dah confirm...akupun contactlah Joe...Joe pun ok...so pada 27/06/2010 (l/krg 6.15pm)...kamipun berjumpelah di Medan Ikan Bakar,Tanjung Harapan,Port Klang!Kami bertige (KZ,aku dan Joe pun baru berjumpa April 2010 lepas...(lihat entri April aku)...so kami tak jumpa Ida ngan Icuk dah lebih 22 tahun...mak...aiii..tulah kuase tuhan...dan aku tak pernah jumpa Rafi (Muhd. Rafi-suami Ida) dah lebih 25 tahun tak silap....so kamipun berjumpalah....borak punya borak sampai gambar pun aku tak ambil banyak kerana malas nak ganggu moment tu....dan yang paling gembira KZ ler......(all bill on him!..haha)
 





Sori fren...nie jer ler gambar kite...lupa nak amik banyak gambar ...dek kerana lama tak jumpe...haha
Nak lihat apa ada kat sini!?
Jom layan.....
 Order dulu.....ketam masak sweet sour...udang ngan sotong goreng tepung...tomyam campur..jenahak masak sweet sour gak....ok ler tu..kang tak abihhh...makan ngan nasi lemak.....aku belanjer yea...KZ bayar..haha




10 comments:

azie said...

best nye reunion blh jumpa kwn2 lama huhu.. tp udang tu nmpak sedapppppp :)

ASSOYFINGER67 said...

azie,nnt kite g plak..huhu

azie said...
This comment has been removed by the author.
azie said...

ok beres assoy, ajak kwn ramai2 pg sekali :)

gdoupt_monster71 said...

tanye kz nak mkn pecal lg ke???

padin said...

salam..
woitttt nak gak..
perghhh teruja betol nengok seafood nih!!!

curik sket----->> larikkkk

Joe said...

member lain bawak family, kau tak bawak ke? Sorok ye...

ASSOYFINGER67 said...

gdoupt_monster71;nnt aku tanye

padin;kao lariler sorang padin aku tak larat...kui..kui.

Joe;dari tempat keje member fletch aku...rumah kat serdang ..jauh..tak sempat..fasal Hari Ahad tu aku keje...tak caye tanye asst aku...huhu

dee said...

terliuq sungguh tgk semua ni....aduhai..xsabar nk balik p mkn puas2....:)
btw, salam kenalan...

ASSOYFINGER67 said...

dee;ya..salam perkenalan...(senyum)