Thursday, July 15, 2010

SEMUGA KAO DILIMPAHI RAHMATNYA...

15/07/2010-7:27pm
Selamat berbuka puasa untuk sahabatku RedBoy Blogger ©
Semuga apa yang kao lakukan mendapat pujian dariNYA...amin!


Pernahkah anda terfikir bahawa yang negara kita mempunyai banyak 
penunjuk kiblat yang tidak kita sedari.....lihatlah parabola astro.....ke manakah ia mengarah...teliti...adakah anda perasan...!
Apa komen anda!
 An idea was come after spoke with joefingers this afternoon....thanks!

12 comments:

RedBoy said...

Thanx banyak2 ye assoy.. sungguh terharu.. sangat menyentuh jiwa dan hati ini.. tak sangka ko sanggup buat entri khas untuk aku.. Thanx again ye assoy..

p/s : aku x kisah ko guna nama aku.. thanx lagi ye...

ASSOYFINGER67 said...

RedBoy;No hal...T/K jugak untuk kao!

Lagenda said...

untuk mak??? x de kew..huk3x

ASSOYFINGER67 said...

Lagenda;nnt ler hehe

el said...

ye ke x tau pung..ish2 kijam diriku

ASSOYFINGER67 said...

el;aku pun baru terfikir...kao tahu..cina cakap astro tu arah melayu simbahyang...kijamnyer aku juge...kih kih..

faizzazh said...

ya ka... tk sgka lak aku.. agk2 trdesak leh cri pring astro wot guide.. hehe

nuriz said...

ye ke tak pasan lak

ASSOYFINGER67 said...

faizzazh;sesak2..boleh guna kaedah tu


nuriz,cuba kao selidik betul2..huhu

zulkbo said...

salam..
nampak gayanya saya masih tertinggal
kerana rumah ku tiada Astro..he he

ASSOYFINGER67 said...

zulkbo;takper...tengok rumah org....rumah akuun tak der...tinggal attenanyer jer..lama dah potong..haha

TTT said...

abg red rajin ek :)
abg cepat2 bayar astro yek..hehe