Saturday, October 30, 2010

ALL ABOUT BERIYANI AND CURRY....SARAPAN DI MANA!!?

30/10/10-09:46am
Salam...!Dah sarapan ke belum...aku taulah pagi nie hujan..sejuk,tapi aku baru balik hantar anak aku kat sekolah..hari nie Hari Kantin....balik tadi jumpa kemalangan jalan raya...aku rasa penunggang motosikal tu mautlah...eeee...banyak pulak kemalangan musim jalan licin nie...so...sebelum bergerak sila check kenderaan anda semampu mungkin..terutama brek ,lampu2 dan poket anda...huhu..apapun.....
Biar aku bawa korang semua ke dunia lapar kerana aku tau masih ramai yang belum sarapan lagi...jom..akulah pencetus selera anda....sarapan nasi beriyani ...ada orang pernah buat ker...apapun tengok dulu...beli kat mamak depan rumah ajer...jom layan...free your mind and enjoy the food...jaga2 kolestrol..ha..ha...!
 Nasi beriyani yang menyelerakan!

 Kari ayam mamak yang tak perlu dipersoalkan....sedapppp..


Bila kuah di taruh sekali..jadilah beriyani juicy..huhu


 Indah dan enak bila di makan (acah belum siap..heee..awal sangat beli)
Lokasi....(aku ambil dari kedudukan PC aku)...100m jer..
Apamacam ada berani kaaa....

As a food lover..i wish happy breakfast to the world!!!

13 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

huhuhu, dh la blom sarap....[smbl lap air liur :P]

pssttt, soy... kalau kite kan, hr2 mau beli orrr :)

Lagenda said...

Huaaaa..ko mkn nasik beriani jadik bekpes???
Aduhhhhhh..seriau bila mengenangkan kolestrol n lelemak tepu yang bakal menyinggah dan akan terus setia bersama ku!!

ASSOYFINGER67 said...

Lagenda & Melati Qistyna's Mummy;Jgn pandang2,jangan pegang2..belasah jer...miahaha!!

el said...

bkn lu je sarap nasi berahi eh briyani..gua pun ada jugak bedal pg2..hahahaha..mau tergolek atas katil pas2 hahahah sedap tul

♥ kyu said...

huhu da x berani nk makan nasi beriani since jakim kata minyak sapi diragui..keke

Abu Luqman said...

aku suka makan nasi briani juga...kat Penang ..nasi beriani ang femos ialah kat ..Harmediah..cambell street...fooh kow.........

ASSOYFINGER67 said...

♥ kyu;kao kalau dah was2 gitu memang hukumnya kao tak boleh makan....belajar buat sendiri adalah jalan yang terbaik..huhu

mr.curly said...

bro, cik panadol suh tapaukn tuk die sikit..pe2,die suh wa test dlu ni..hikhik

ASSOYFINGER67 said...

mr.curly ;banyaklah kao punya test..jom nengok bola malam nie...haha

orang muo said...

cantik foto..nasi sebijik2.. beriyani mmg best..

ASSOYFINGER67 said...

orang muo;T/Kasih...:8)(kembang lubang hidung..huhu

cik panadol said...

cisss berani dak curly ni mempergunakan nama wa!

tak penah makan beriyani mamak...sbb gerenti kne cirit nnt haha...

beriyani yg ibu buat jugak la yg paling mebeles!

BezBuddy said...

argghhh...lapaunyeeee.....siyes namapk sedap...nak jugakkk :D