Thursday, December 30, 2010

PENYEDAP MATA......RELAX DI SINI YER

29/12/2010-11:56pm
Doaku ku pada semua sahabat2 blogger agar korang semua dalam keadaan ceria,bahgia dan tenteram jiwa dan raga.Moga dijauhi dari musibah2 yang datang dan akan datang.baru balik nie...tadi lepas kerja ..layan bola kat tempat kerja...dapatlah tengok gol Malaysia masuk ke gawang Indonesia...apapun tahniah pada pasukan negara!
Tahniah Pasukan Malaysia ..agar ngaumanmu terus  cemerlang
dipersada dunia!!!

Jumaat (31/12/2010) cuti....yahoooo!!!!
Tak ada apa nak aku katakan...balik tadi member bagi aku jeruk nie....katanya adik dia bagi banyak...so ..dia bagi aku sikit(rezekilah nie)...bolehler layan sambil buat entri nie...akupun nak kongsikan ngan korang...itu jer...heeeeeee!
Orang belah Penang biasaler dengan nie....namanya aku tak tau tapi bolehlah kita panggil jeruk buah2an campurankan...kalau tak keluar airliur...tak tau ler ..haha...layan yok!!!(Aku suka warnanya..amat menyelerakan dan rasa ceria melihatnya)



Apamacam....agak2nya fasaltulah harimau tu mengaum!!!haha...
END
Sometimes common foods can cheer up our feeling.....its up how its serve and with who we share!

8 comments:

Tuan-Belog said...

perghhh...mengalir air liur beb...

Zaer!! said...

Salam bang asooyyy!!!!! wah..rindu sama bro.hehe.Maaf bro.zaer ade bz skit sebelum ni.SB pon zaer da buang.takot tak sempat nk balas jejak.ehehe.Bro sehat ke???

Wahh! Terliur la plak lepak sini.hehehehehehehe.;p

zulkbo said...

salam Assoy..
tu dia ko..ngalah mak
datin ngidam pulak nih
he he..

Abu Luqman said...

salam .assoy..aku jarang makan jeruk..tapi ..my wife ..suka je

Lagenda said...

nampak dimata mmg cantik soy..tp hinggat link..ko tu x leh makan menda2 cenggini!!

PANTANG besau tuuuuu..

azie said...

meleleh air liur negok jeruk tu hhuhu bak sikit

padin said...

perghh sodapnya tengok jeruk2 tu keh3, aku ni memang antu jeruk pon, semua sapu ekekee..

Izan Ishak said...

alahai...nampak pulak jeruk campur warna warni ni kat sini assoy. menggugat iman betullah ni~