Wednesday, April 20, 2011

JALAN-JALAN BACA BLOG......BERFIKIR DENGAN SERIUS SEBENTAR...

19/04/2011-11:11pm
Aku selalu merayau dari satu blog ke satu blog....dan aku berhenti di blog ini dan tertarik dengan tajuk:
Pertubuhan Freemason (sekutu dajjal) di Malaysia.
Kadangkala kita tak dapat membaca semua fakta dan buku dan hanya mendengar dari mulut ke mulut...artikel ini menarik dan banyak faktanya yang menyokong logik kerana aku banyak membaca yang serupa dengannya...cuba baru terpanggil untuk berkongsi di blog aku(yang penting ia tidak menyokong mana2 parti pilitik)..lupakan sebentar fasal SEO,traffic,wang atau apa2 pun dan fahamilah apa yang berlaku disekeliling kita ..adakah ia hanya satu kebetulan...lawatilah blog ini:(walaupun issue ini dah lapuk aku kilatkan kembali)



Caca Marba


Syaitan itu berjanji akan menyesatkan zuriat Adam......tapi dia tidak mengatakan yang dia menyekutukan Allah....malah syaitan tetap akur pada Allah....sujud kepada Allah dan hanya engkar  dan tidak mahu sujud pada Adam..kita manusia,berapa banyakkah kita engkar kepada perintah Allah....Neraka itu tetap bagi Syaitan.....(tiada rujukan-hanya mainan akal dan kata2 dan sedikit ilmu)

0 comments: