Friday, July 8, 2011

GAMBAR PERSANDINGAN WAN KAMARUDDIN (TALIAN HAYAT) DENGAN WAN NUR SALEZA DI BUKIT BAYAS,KUALA TERENGGANU.




08/07/2011-05:00pm

SELAMAT PENGANTIN BARU! WAN BERTEMU WAN.
Berhari-hari aku cari gambar persandingan Wan nie..baru aku jumpa kat Gua.com..harap layanzzz dan didoakan kebahagiaan mempelai berdua ini hingga ke akhir hayat dan seterusnya.

My related post:SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT WAN KAMARUDDIN DAN WAN NUR SALEZA
________________________________

Foto Persandingan Pengacara Sensasi Wan Kamarudin

 06 Jul 2011





Hujung minggu lalu turut berlangsung majlis persandingan pengacara sensasi Wan Kamarudin Wan Ibrahim. GUA kongsikan foto majlis persandingan tersebut yang berlangsung di kediaman pengantin perempuan.

Pengacara sensasi di NTV7 yang berusia 37 tahun itu selama diijabkabulkan dengan pasangannya Wan Nur Saleza Mazuin Datuk Wan Abd Muttalib, 31, pada pukul 10.45 pagi Sabtu lalu.


Wan Kamarudin menyerahkan mas kahwin RM270 kepada mempelai perempuan manakala jumlah wang hantaran dirahsiakan daripada pengetahuan umum.

Wan Nur Saleza Mazuin menerima sembilan dulang hantaran daripada pengantin lelaki dan pengantin perempuan membalas dengan 11 dulang hantaran.

Source:http://www.gua.com.my/hiburan/berita-hangat/Foto_Persandingan_Pengacara_Sensasi_Wan_Kamarudin.html

___________Persandingan Wan Kamaruddin dan Wan Nur Saleza_____End

1 comments:

ika said...

owhhhh pengacara tv nih..

mnat gler rncgn EDISI SIASAT dlu2,...huhu