Thursday, July 28, 2011

KECOH:NAJIB DISERBU LELAKI BERBAJU KUNING (VIDEO)

28/07/2011-02:55am
Suspen jer..ingatkan John Rambo ke atau panglima baju kuning yang serbu...apapun setiap perbuatan manusia itu bersebab..kalau nak tau bacalah kat link kat bawah video tu..pasal aku pun ambil kat Bro aku nie..layazzz!!
(Yang aku tak tahan bab polis tu di tanya."Encik!adakah saya di tahan.saya nak serah surat pada PM saya.saya rakyat Malaysia",Nasib baik polis tu tak jawab,"Nape tak post jer?,"hu..hu (Hari Ahad kot-Emel ler bro)



Nak tau lebih lanjut:baca disini:http://suarabawahtanah.com/2011/07/28/panas-video-najib-diserbu-zaki-yamani-siapa-zaki-yamani/

______________

5 comments:

lagenda said...

kesian mamat berbaju kunen tu..nmpk tercungap2 dia kena heret dek polis.

Err..mamat berbaju kunen tu bkn laling kan?? Nmpk mcm laling jerk..

Miahahahaha..

POSH76 said...

blogwalking

POSH76 said...

blogwalking

POSH76 said...

blogwalking

eddy syrol said...

adoyai...hurmmm..

jom terjah

BACA DAN CLICK TAU



CERITA SARANG JERUNG