Friday, July 29, 2011

USTAZ ZAMRI "ADIK DAN AL QURAN" DIPECAT?

29/07/2011-12:00pm
Manusia berhak memilih siapa yang harus dipercayainya dan siapa yang patut disokong,kadang2 untuk memperlihatkan pendirian kita,kita ditindas dan jika apa yang kita perjuangkan benar maka balasan Allah lebih manis lagi nanti dan jika apa yang kita pilih adalah salah azab Allah lebih pedih dari apa yang kita fikirkan...moga Allah merahmati Ustaz Zamri sekeluarga
________________________________________
Rancangan ‘Adik & al-Quran’ di TV9 dihentikan pihak atasan sambil hosnya, Ustaz Zamri dipecat serta merta.
Dilaporkan, semuanya gara-gara kelibat gambar Ustaz Zamri terlibat dengan Himpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu tersebar meluas di internet. Ini semua kerja-kerja blogger barua Umno-BN yang dengki dengan pengikut Pakatan Rakyat (PR). Mereka lebih senang bertindak sebagai batu api agar Ustaz Zamri terus dipecat.

Gambar Ustaz Zamri menyertai Himpunan BERSIH 2.0 disebar meluas di internet oleh puak hasad dengki dan tidak boleh menerima kenyataan.

Perkara itu disahkan oleh penerbit eksekutif TV9, Ezzah Aziz Fawzy. Beliau berkata, arahan pemecatan Ustaz Zamri dan menghentikan program berkenaan dikeluarkan oleh pihak atasan Prime Works atas sebab tertentu.
Source/read more::http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/ & http://www.mohamadazhan.com/2011/07/ustaz-zambri-adik-al-quran-dipecat-tv9.html?

__________________Ustaz Zamri dipecat_____End
TERKINI!!!MY fren link-klik!!

cerita baru



                        

0 comments: