Saturday, August 13, 2011

CHONG WEI-"TWO STEP MORE".....KEJOHANAN BADMINTON DUNIA 2011-LONDON

13/08/2011-07:01am
Salam Ramadan ke 13.Datuk Lee Chong Wei hanya perlu menamatkan dua perlawanan lagi untuk memburu Gelaran juara di Kejohanan Badminton Dunia 2011 bagi mengukir sejarah untuk Malaysia !
Number one seed Malaysia's Lee Chong Wei hits a shot during his mens' singles match against Thailand's Tanongsak Saensomboonsuk during the World Badminton Championships at Wembley Arena in London, Monday, Aug. 8, 2011. The championships are an unofficial testing event for the London Olympics.

Source:http://www.daylife.com/photo/0dbn5ek4VkgfZ

____________________________

2 langkah lagi!


2011/08/13

pix_gal0

Chong Wei makin yakin julang pingat Kejohanan Dunia

"DUA langkah lagi!"
Itulah ayat pertama terpacul daripada mulut jaguh perseorangan negara, Lee Chong Wei sejurus mengesahkan kemaraan ke separuh akhir Kejohanan Dunia di Arena Wembley di London, semalam

Chong Wei yang juga pilihan pertama hanya mengambil masa 24 minit untuk menamatkan perjalanan penuh dongeng pemain digelar ‘pembunuh gergasi’ edisi kejohanan kali ini, Kevin Cordon dari Guatemala, 21-7, 21-13.

Kemaraan ke separuh akhir itu juga harus mencetuskan keyakinan tambahan kepada pemain 29 tahun itu untuk memburu kejuaraan pertamanya selepas menyamai pencapaian terbaik pada penampilan sulungnya di Annaheim 2005.

“Selepas gagal mara ke separuh akhir dalam empat penampilan terakhir sebelum ini, kejayaan ini melegakan saya. Namun, misi belum berakhir kerana ada dua langkah lagi,” tegasnya. 



Source:http://www.bharian.com.my/bharian/articles/2langkahlagi_/Article

_________Chong WEi---2 step more____End
Up-dated Story-Klik here
CERITA BARU





Menarik! Mesti Baca!





Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

0 comments: