Saturday, August 6, 2011

SIMPLY SITI - JANGAN SIMPLY PAKAI DULU

06/08/2011-07:08pm
Tak pasti mana yang betul..dalam .ohbulan.com penafian di buat dengan bersungguh-sungguh oleh pihak Simply Siti tanpa ada bukti bertulis dan hanya ayat-ayat penafian sahaja tetapi di blog http://paaduu.com/simply-siti-diperbuat-dari-bulu-babi/#comment-120 ini surat bukti bertulis di sertakan. Oleh itu bagi aku ...aku mengkategorikan product SS ini barangan Was-was (tidak selamat) dan akan menunggu penafian dan bukti dari pihak Simly Siti sebelum mengakui produk ini selamat,halal dipakai.Harap sesiapa yang tahu sila menghebahkan perkara ini dari masa ke semasa agar  rasa was2 setiap pengguna hilang hilang.

__________________________________________

Simply Siti Diperbuat Dari Bulu Babi

by J on AUGUST 6, 2011

pic source:mohdrohaizad.com


Semua mesti kenal penyanyi no.1 negara kita kan iaitu Siti Nurhaliza. Setelah dia berkahwin dengan Datuk K, dia telah mengeluarkan produk kecantikkan muka iaitu Simply Siti dan memang tidak dinafikan ramai yang menggunakan produk itu. Tetapi, Jakim telah menarik balik status halal produk tersebut kerana produk tersebut diperbuat daripada bulu babi.
Menurut Jakim, kebanyakan syarikat yang telah ditarik balik status halal kerana penggunaan kandungan terlarang dalam sesuatu produk. Produk simply siti tidak selamat digunakan oleh pengguna islam kerana kandungan sampel berus produk tersebut menggunakan bulu babi sebagai ramuan. Bukti selepas keputusan analisa kimia bahawa berus simply siti menggunakan bulu babi.


Ini dia, surat lampiran yang mengesahkan perkara tersebut.
So, kepada sesiapa yang menggunakan produk ini, harap dapat berbuat keputusan yang bijak 
______________Simply SIti tidak halal____End
MY fren link-cerita baru-klik!!


CERITA BARU



Menarik! Mesti Baca!


Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

1 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

Berusnya diperbuat dr bulu Babi yer..... Hmmmm, Kita tunggu Dan lihat resultnya......