Sunday, September 25, 2011

KENAPA PM NAJIB SERONOK NAIK BAS BUAT PERTAMA KALINYA

25/09/2011-02:08pm
Salam 27 Syawal
Pergi ke blog http://www.zulkbo. nie...terbaca artikel:(tak terfikir pulak aku sebelum nie)


Bila PM Najib Naik Bas



 
PERTAMA KALI NAIK BAS

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor menaiki bas sempena lawatan sehari beliau ke Perak di sini, Sabtu. Turut hadir Menteri Besar Perak Datuk Zambry Abd Kadir (kanan) dan isteri Datin Seri Sharifah Zulkifli (kiri) . Gambar ini dirakamkan ketika Najib dalam perjalanan dari pekan Tanjung Tualang ke Sekolah Kebangsaan Changkat Tin bagi menghadiri majlis perkahwinan iaitu Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tualang Sekah, Nolee Ashilin Mohd Radzi dan pasangannya Ahmad Fariz Hassan. Perdana menteri melahirkan rasa teruja dan gembira bila pertama kali menaiki bas ini.(foto-BERNAMA)


NOTA: PM kita pertama kali naik bas? Agak terkejut juga saya membacanya kerana adakah ini kali pertama? Kalau betul kali pertama kenapa bas yang di bekalkan pada PM kita nampak terlalu selesa sekali? Patutlah PM kata selesa dan seronok naik bas. Heran juga kenapa tak di beri PM kita gambaran sebenar bas-bas yang rakyat jelata naik selama ini.
Source:http://www.zulkbo.com/2011/09/bila-pm-najib-naik-bas.html?showComment=1316930341105#c339178924291520269


RapidKL Iveco Turbo City 480
jomnaikbas.wordpress.com
Inilah bas jarak dekat yan rakyat selalu naik...bangla,nepal,vietnam pun ada..ahaha..1 malaysia!

Betul juga kata Saudara .zulkbo nie....patutler Najib gembira...patutnya kita berilah gambaran sebenar pada walaupun PM yang rasanya dah tau keadaan sebenar...(kadang2 dalam kempen di ambang pilihanraya nie,kesalahan2 teknik mempromosi timbbul juga)..lepas nie bas2 kenalah bagi kusyen yer..agaknya nak renovate bas tu pakai duit siapa yer...taukeh bas kot! Lagi satu perkataan "pertama kali" tu tak mesra rakyat betullah....kalau Allah nak tunjuk kesilapan,dia tak kira siapakan!


____________________________End
CERITA BARU



MENARIK! MESTI BACA!

Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

0 comments: