Wednesday, October 5, 2011

HALIM OTHMAN MUNGKIN BERKAHWIN TAHUN DEPAN

05/10/2011-06:11am
Salam.
Semua orang hendak kahwin. Perkahwinan adalah satu sunnah Rasulullah...selagi perkahwinan itu atas jalan Allah maka ia akan terus jadi ibadah!
______________________
Temui Bakal Isteri, Halim Othman Rancang Nikah
Rabu Oktober 5, 2011


Halim bersama Zizi dan Sheira mengendalikan Breakfast@Suria dari Isnin hingga Jumaat bermula pukul enam pagi sehingga 10 pagi.
PETALING JAYA: Penyampai radio Suria FM, Halim Othman memberitahu akan menamatkan zaman bujangnya sebelum mencecah usia 50 tahun.
Halim yang baru menyambut ulang tahun kelahiran ke 47 tahun yang disambut pada 28 September lalu bagaimanapun tidak menolak kemungkinan akan berkahwin pada tahun hadapan.
Ditanya mengenai bakal isterinya itu, Halim berkata dia tidak mahu mendedahkan identiti wanita tersebut kerana takut perancangan untuk berkahwin tidak menjadi.
"Apa yang pasti saya akan mengakhiri zaman bujang sebelum usia mencecah 50 tahun.
"Bagi saya ia bukan sesuatu yang pelik kerana arwah ayah saya juga berkahwin ketika usia 50 tahun," ujarnya.
Dalam perkembangan lain, Halim berkata dia semakin selesa mengendalikan pagi Breakfast @Suria bersama-sama Sharifah Shahira (Sheera) dan Zizi.
Baginya tumpuan mereka adalah bukan untuk mengejar kedudukan siapa paling hebat tetapi lebih kepada untuk memuaskan hati pendengar dengan menyediakan hiburan serta informasi berguna.
"Untuk saya untuk mengejar nama dalam bidang ini sudah berlalu kerana kini apa yang lebih penting adalah untuk memenuhi kehendak pendengar," ujarnya.
_________________________EndCERITA BARU

0 comments: