Monday, October 17, 2011

MENGENANG MASA SILAM-DENGAN ALUNAN TITANIC

17/10/2011-05:05am
Salam.
Kekadang bila mengenang masa lampau, timbul rasa hiba pada diri ini walaupun apa yang dikenang adalah sesuatu yang mengembirakan.


http://salsabilanadia.blogspot.com/2011_02_01_archive.html

 Bila mengenang masa silam timbullah bermacam perasaan pada diri kita. Terkenang kesilapan lalu dan kejayaan yang telah kita kecapi. Cukupkah kita berterimakasih pada Maha Pencipta yang sering memberi kita bermacam anugerah dan ujian.
kate winslet
http://www.ohbulan.com/gambar-heroin-titanic-kate-winslet-klon-lagenda-hollywood-elizabeth-taylor/62981_original/
Selagi kita mampu berfikir, selagi itulah ruang2 masih kosong (ruang untuk berjaya,bertaubat,menyelesaikan apa yang tertunda,meminta maaf,berjumpa dengan orang yang telah lama tidak kita kunjungi dsb)

http://sosbud.kompasiana.com
....kerana apabila ia menjadi perkara silam maka kita tak akan dapat balik atau pergi mengambil balik apa yang telah kita tinggalkan...kenanglah masa silam dengan memuhasabah diri sebelum kita menjadi salah satu dari masa silam itu, masa itu kitalah kenangan itu!
 
beritanyata.blogspot.com


Bila menonton kembali video Titanic ini, teringat aku masa aku baru kahwin dulu, betapa aku merangkak sebelum berdiri....sayu jer bila kenang masa silam pagi2 nie dengan di aluni lagu nyanian Celine Dion nie...menusok kalbu,best sesangat...chowww!



(Kadangkala bila derita itu bahagia-aku pilih derita- Ahli Fikir)

_________________TItanic memory_______End

CERITA BARU


MENARIK! MESTI BACA!

Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

0 comments: