Tuesday, October 11, 2011

SELANGOR DAN TERENGGANU MENANG SELESA (10/10/2011)-SUKU AKHIR PIALA MALAYSIA (VIDEO)


11/10/2011- 02:54am

Salam.
Selangor terus mantap dan Terengganu  menang selesa untuk menghadapi perlawanan timbal balik dengan Kelantan nanti!Jom layan 2 free kick Safiq Rahim yang hebat!!!

Selangor 3-1 Perak [Piala Malaysia 2011] 

________________________

Terengganu, Selangor catat kemenangan selesa

11/10/2011 2:42am

KUALA LUMPUR 11 Okt. - Juara Liga Super, Terengganu memperoleh bekalan selesa menjelang pertemuan timbal balik kedua suku akhir Piala Malaysia apabila menang 3-1 ke atas juara bertahan, Kelantan di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah semalam.
Lima kad merah dilayangkan kad merah oleh pengadil perlawanan dengan tiga menjadi milik Kelantan melalui Shakir Shaari, Mohd. Daudsu Jamaluddin dan Aziz Ismail sementara dua kepada pemain Terengganu, Ismail Faruqi dan Zubir Azmi.
Di Stadium Shah Alam, Selangor terus mempamerkan rentak cemerlang apabila menang 3-1 ke atas Perak dengan dua jaringan melalui Safiq Rahim dan satu lagi gol oleh Mohd. Amirulhadi Zainal sementara gol tunggal Perak dicipta Mohd. Failee Mohd. Ghazli.
Felda United mengejutkan Negeri Sembilan dengan jaringan tunggal Mohd Badrul Azam Mohd Zamri di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya manakala T-Team menjadi satu-satunya pasukan pelawat yang mencatatkan kemenangan pada malam ini dengan keputusan 2-1 mengatasi Sabah di Stadium Likas dengan kedua-dua gol dihasilkan oleh Indra Putra Mahayuddin.


________________
CERITA BARU


MENARIK! MESTI BACA!


Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

0 comments: