Wednesday, February 15, 2012

TIZ ZAQYAH DAN REMY ISHAK 2012-CINTA MEREKA BERAKHIR HANYA KHABAR ANGIN

15/02/2012-10:52pm
Salam....
Cinta itu amat indah tapi dalam dunia artis cinta itu boleh digunakan sebagai pelaris, publisiti dan cerita yang amat seronok di ceritakan....cinta itu hanya 5 huruf yang menjadikan ia satu sebutan yang bisa disebut oleh bibir!  
-----------------------------------
Hubungan Cinta Tiz Zaqyah & Remy Ishak Belum Berakhir
Tiz Zaqyah.
PETALING JAYA: Pelakon jelita Tiz Zaqyah menjelaskan dakwaan kononnya hubungan cintanya dengan aktor Remy Ishak sudah berakhir hanyalah sekadar gosip semata-mata.
Tiz atau nama sebenarnya Siti Zaqyah Abdul Razak, 23, berkata spekulasi berhubung keretakan hubungan mereka yang dikatakan berlaku sekitar dua minggu lalu itu mula tersebar di Twitter dan Internet ekoran salah faham pengikut laman sosial kedua-dua artis tersebut.
"Ia hanya khabar angin dan gosip. Hakikatnya, tiada apa yang berlaku antara kami.
"Spekulasi yang mendakwa hubungan kami berakhir baru-baru ini adalah salah faham daripada orang ramai sehingga menyebarkan perkara yang tidak berasas itu," katanya kepada mStar Online.
Tiz ditemui pada majlis pra tonton filem terbarunya Cinta Kura-Kura yang berlangsung di Cathay e@Curve, Mutiara Damansara, di sini, malam Selasa.
Pihak media sebelum ini gagal mendapatkan Tiz mahupun Remy bagi mengulas khabar angin tersebut kerana kedua-dua mereka dipercayai mengelak untuk memberi komen mengenai hal berkenaan.
Malah mereka juga tidak menjawab panggilan telefon dan kiriman Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) yang diajukan berhubung desas desus itu.
Ketika diminta menjelaskan secara terperinci mengenai kesahihan dakwaan berkenaan, Tiz bagaimanapun enggan untuk mengulas mengenainya.
"Saya tidak mahu komen lebih lanjut kerana tuduhan itu tidak berlaku.
"Apa yang terpampang dalam kemas kini akaun Twitter milik saya sebelum ini tiada kaitan dengan hubungan kami," katanya.
abushahid.wordpress.com
Dalam perkembangan lain, pelakon yang melonjak naik menerusi drama bersiri Nur Kasihini, berkata pengalaman membintangi filem sulung arahan Nizam Zakaria itu mencabar dan menyeronokkan.
Tiz yang bergandingan dengan aktor Aeril Zafrel, Zizan Razak dan Fizz Fairuz dalam filem tersebut mengakui berhadapan kesukaran untuk berkomunikasi dengan kura-kura sepanjang penggambaran berlangsung.
"Ini adalah pengalaman pertama saya perlu berkomunikasi dengan haiwan iaitu kura-kura di dalam filem.
"Ia adalah proses yang rumit dan mencabar serta menuntut imaginasi yang tinggi bagi membayangkan watak-watak yang tidak wujud di depan mata," katanya
____________________________End
visit here:pakar kami:stewardjohn.com(ask anything)