Wednesday, October 10, 2012

KAMAL AFFANDI HASHIM MENGIDAP AVM


10/10/2012-11:20pm

Assalam...
Tak salahkan  membantu saudara kita....seorang yang ternyata selalu berbakti kepada masyarakat..


_____________________________

SOS! SOS! JOM MEMBANTU KAMAL AFFANDI HASHIM UNTUK TERUS BERCAKAP

Sabtu, Oktober 06, 2012

http://www.facebook.com/pages/Kamal-Affendi-Hashim-Fan-Club/231259293644?fref=ts

"Kalau incase kepala saya meletup, halalkan semua saudara ku," ujarnya dalam gurau.

"Bro, boleh jangan cakap macam itu. Bro akan selamat, bro tahukan saya memang pakar dalam gerak hati. Jadi saya kata, InsyaAllah tidak akan berlaku kejadian buruk," balas saya.

Saya kemudian mengajukan soalan berikut ...

"AVM itu apa?"

"Arteriovenous malformation. Ringkasnya, ada urat ekstra dalam kepala saya dan urat  itu mengganggu fungi koordinasi otak. Urat itu ada dalam kepala sejak lahir tetapi tidak disedari. Sekarang ini sesekali saya tidak mampu mengawal pergerakan tangan kanan, selalu berasa sakit kepala," jelasnya.

Klik di sini, jika ingin mengetahui maklumat terperinci berhubung AVM.

Sahabat saya itu, individu banyak berjasa kepada ramai.


0 comments: