Friday, August 21, 2015

DATO' MUKHRIZ MAHATHIR- SAYA SANGAT TIDAK SELESA DENGAN ISU 2.6BILLION INI (SECARA PERIBADI)


21/08/2015-09:02pm
Assalam.....buat semua rakan2 yang seugama dan rakan2 yang dihormati...moga anda dalam keadaan baik. Tergerak pula nak berkongsi ucapan dari ahli UMNO...kalau dari pembangkang pasti kita tahu jawabannya. Bagi aku antara ucapan Menteri Besar Kedah Mukriz Mahathir ( menyentuh isu RM2.6 billion yang terbaik dan amat cool!!!).

"Saya tahu jawatan yang saya pegang pun, dua yang saya pegang ini,erk tigalah yang saya pegang. Satu dipilih oleh rakyat sebagai ADUN Ayer Hitam, dua lagi sebagai MB dan sebagai Pengerusi Badan perhubungan UMNO Negeri Kedah saya juga dilantik..jadi yang pertama tadi hanya boleh tergugur jika saya bertanding dalam pilihraya dan saya kalah, tapi yang dua lagi kerana dilantik bila2 masa boleh ditarik balik" Mukhriz Mahathir dari minit 25:46.


___________________________________
Ucapan perasmian mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Kampar, Perak oleh DS Mukhriz Mahathir



______________________________EnD

0 comments: