Saturday, April 17, 2010

EHMMMM....RUMIT JUGA!



Susah juga nak buat blog nie...lepas baca pasal Redmummy tu...rasa teruja juga..balik keje terus add Nuffnang...lepas tu menung apa nak buat...esoknya habiskan masa 3 jam nak masukkan logo Nuffnang dalam blog aku...ialah aku nie bukan terpelajar sangat tapi survive spirit tu adale...tak takut nak cuba...godek aje PC nie..respect kat Redmummy tuu...perlu diingat juga Allah yang Esa yang membenarkan ia terjadi....apapun apa2 yang aku buat hanyalah sebagai satu keseronokkan disamping cabaran buat diriku..harap ia akan jadi sesuatu suatu ketika nanti....yessssss!12:08am 17/04/2010
2:09pm The same day....alamak! Somebody safe me...pening kepala aku nie.....punggund dah sakit ...oh ya...RM kata jangan putus asa....GOD give me a clue...pls..go on!
7:19 hari yang sama...baru lepas hujan,petir dan guruh berselang-seli.Gumpalan awan hitam kelihatan agak berbeza dari dulu....hmmmm!Betullah kataorang senario cuaca global dah berubah...apapun pembelajaran aku dalam mencanai blog ini masih sama...otakku dah berputar..Nuffnang...Nuffnang..aku study giler2 ni.Ok Maghrib dah sampai.Chow dulu!

3 comments:

BaDBoYs said...

Senang je bro....ni website dia http://www.shoutmix.com/main/ bila dah masuk ke website ni pilih create shoutbox then just ikut apa yg dia nak...kalau da pa pe yg nak tanya just komen kat new entri...selamat mencuba..

ASSOYFINGER67 said...

Salam..TQ Bro.Success selalu kao hendaknye

BaDBoYs said...

Thanks bro......tanya je....heehehe...