Sunday, April 18, 2010

SALAM & SELAMAT PAGI!






18/04/2010 9:48am.
Morning! Itulah ucapan pagi2 bila jumpa orang kat office tapi nie kat rumah.Apapun aku wish kat sape2 yang mungkin baca blog aku nie.Sejarah pertama aku hari nie kerana orang yang pertama masuk blog aku ialah Bro.BaDBoy!T/K Bro...Ehmm nie nak pergi Maiden,nak beli berus gigi le,sabun,KIT KAT...hehe(belajar adv lenie...bodek sikit) dan macam2 lagi.Ingat nak pergi Mines nak cari baju raya kat Tewah.Saja bawa famili gi shopping.
Harap2 adale hendaknye my friend yang singgah kat blog aku nie.Syok sikit.Kalau tak pujipun kutuk pun takpe asal ada pengunjung.Okler aku celah dulu..."Mem" dah calling...
1:23 hari yang sama.baru balik lebih kurang 15 minit lalu...rabak jugaklah...tapi takpe untuk familiku yang tersayang.Apalah tadi kat Suratkhabar Metro: Polis jumpa mayat pompuan kena pijak hingga janin keluar dari kemaluannye...dunia2.Baik makan sate ular lagi dari buat keje tu...nak sate bukale blog gadis terbilang apapun harap2 kita nie dipelihara olehNYA dari sebarang kejadian macam tu...Beli apa?Nie beli kain jer sorang sepasang, semeter RM5.50 jer...murah...baju anak kecik aku RM1 semeter (kain lebih),pas tu aku beli baju aku ngan bujang aku ngan anak kecik aku sedondon kaler biru semeter RM6.50.Ok ler tu,lepas baju raya aku dah sepasang.Alahai penat kaki aku nie...ok stop dulu.Nak baca s/khabar.

2 comments:

BaDBoYs said...

Maksud bro....FOLOWERS/PENGIKUT ke? kalau followers (BM) sign in.....p kat Reka Letak ...klik tambah alat, kat atas sekali tu ada Follower/Pengikut...

ASSOYFINGER67 said...

Salam Bro.Mintak tolong sangat2 nie..tolong ajar lagi sekali pasal blog aku tak ada follower collum camne nak bagi collum tu ada kat blog aku...ari tu kao dah ajar aku masih tak catch up ler.T/K