Monday, May 17, 2010

KAN AKU DAH KATA.....KALAU ADA RESDONG....

17/05/2010-11.20pm
Itulah..aku dah cakap kalau ada resdong jangan makan udang...macam blogger tegar si RM tuu...
tapi aku nie pro....tak leh ikut....haaa korang kalau nak jadi blogger mestilah ikhlas...blogger adalah bebas menulis...dan pembaca adalah bebas memilih apa jenis blog yang hendak di jelajahinya,di bacanya,dikajinya dan.....ehhhh bukan dikeji...itu dosa.....dikritiknya.....tu takpe membina...apapun aku bawa siaran tertunda ..dah dalam perut aku ni haaaaa..he..he..hee....akhirkata jadilah blogger yang setiakawan dan jangan jadi berukger(am) yang...apa2 ntah....
Ok... dari dapur aku....6.20pm tadi.......alah udang sambal je...(orang kampung)

tanpa flash...
dengan flash...
Apamacam ok tak!?

14 comments:

padin said...

hehehe assoy!! nampak sedapnyer kat makanan tuh!! tp... aisey, aku xmakan udang lah, kalau tak berbuih bini ko nak masak lagi, ko tak sempat tengok aku dah licinkan ekeke

ASSOYFINGER67 said...

padin;takpe nnt aku masak lain utk kao..haha..T/K padin jengok aku

Joe said...

perhh! sodap ... kalau tarok potai lagi la sodap..

ASSOYFINGER67 said...

Joe;itu yg sepatutnyer..coming soon on sambal udang part 2..hehe

~Bloggerina~ said...

my fav!! suka sgt2..sy ade mild sinus je,so leh mamam..buat kita lapar je,serius terbau2 smbal udang!

Nad said...

sedapnye udangggg~

ASSOYFINGER67 said...

Nad;jommm join...haha

ASSOYFINGER67 said...

~Bloggerina~;cuti nie...balik kg beli udang..panggil mak masak..pahala dapat...udang pun boleh mamam...huhu

Aku Chun said...

woo sedap nye udang!!
Blog yg sedap~lalala~

ASSOYFINGER67 said...

Aku Chun;TQ....

BaDBoYs said...

sedapla bro...sambal tomeh udang memang masakan kegemaran aku..kalau aku balik kampung, tok aku dia akan masak untuk aku sambal tomeh udang. huhu

ZilaJai said...

makan je kojo ehhh...hikhik...mntak skit...:p

azie said...

sedapppp nya udang tuuu... assoy nk sikit.....

ASSOYFINGER67 said...

BaDBoys;sameler kite,bro...huhu


ZilaJai and azie;bolehhhh...