Monday, May 24, 2010

SATU HARI DI SURAU AT-TAQWA.......

24/05/2010-09:39mlm
Malam nie terasa amat berbahang..dah dua hari tak hujan nie....ditambah pula hari Sabtu dan Ahad baru lepas ada aje orang jemput ke majlis aqiqah dan keduri ....hemmm!apalagi jumpa la dengan cik rendang,Siti Kari dan macam2 lagi..naikler suhu badan.....rezeki jangan ditolak...apapun adab nak kena jagekan...Nak cite pasal kenduri semalam di Surau At-Taqwa....surau nie dulu lantainye tanah jer...sekarang dah cantik...sikit2 orang derma...hasilnya adalah kekemasan di dalamnyer..adaker blogger nak buat derma...boleh ! Contact jer aku...nanti aku bagi no A.C dan tel bendaharinyer....manalah tau dapat cheque 5 digit....4 pun dah cukopkan....aha...arie nie mem tak masak pasal anak aku no 3 demam..so..dia masak sup ayam jer..jadi tak payahlah publish,pasal biase sangat...lagipun dah masuk perut aku...sebagai ganti aku publishkan lauk kenduri arwah semalam...juge senario Surau At-Taqwa.....jommm layannn...


Tengoklah suasana nie...kalau ramai2 macam nie seronok jer...lauk apapun terasa sedap...inilah majlis bacaan Surah Yassin & tahlil arwah saudara Che Alang...yang bergambar sorang tu Che Hassan..Pengerusi Surau At-Taqwa...Mari lihat lauknyr di bawah..rendang,sayur,ikan kari campur kacang bende dan ikan goreng....yang dalam mangkuk tu rendang juge tapi orang sedekah ngan nasi beriani...daging baru tu,,,baru sembelih petang ahad tu..(aqiqah)...apa2 pun jom jamu mata.....

Lets Enjoy Foods!!

12 comments:

nuriz said...

nasi ujan panas ada gak ke? lama tak mkn tu huhu

miss hav0c said...

erk sodap tuh sodap..

MissXYZ said...

sdp2...

Aidi-Safuan said...

mak aih! meriahnya makan. tapi yang penting, ukhuwah yang terjalin tuh lagi meriah. :)

ASSOYFINGER67 said...

nuriz;nasi ujan panas?

miss havoC & MissXYZ;saya sokong...pasal dah rase..hehe


Aidi-Safuan;tepat sekali!

Bert said...

alhamdulillah, rezeki allah

Jimie said...

bestnyer...gmbr ni mengingatkan skype pd kenangan skype dulu...bilela skype dpt rse blk sume nie... :(

teruskan berjemaah bro...

Nur -al- Ain said...

datang sini je perut lapa. ishhhhh ;p

POSH76 said...

sedapnyer tengok lauk pauk ni...mmg bess gi jemaah kat masjid

ZilaJai said...

ishhh...jgn la camni...ishhhh....meleleh air liur dh ni...

adam said...

xbleh bungkus ke?? lapar ni, huhu :)

ASSOYFINGER67 said...

Semua;memang best dan terasa silaturahhimnyer huhu


POSH76;macamnie ler kami...T/K atas pujian POSH!