Saturday, May 22, 2010

SELAMAT PAGI SEMUA!!!!

22/05/2010-7:38am
Semalam takder menu nak tunjuk...masak simple jer..haha..apapun Assalamualaikum dan selamat pagi semua...sajer nak borak kosong dan disamping tu nak tunjuk snap2 pagi yang aku ambil sepanjang perjalanan ke tempat keje...(senyum).Nak cite sikit...dalam bulan nie aku dah ada 4 kawan lama yang
berhubung semula...macam jejak kasih ler nie...mula2 JOE(dah jagi cikgu besar kao), KZ(memang aku teringin sangat nak jumpa die),ANNA(niepun sama...saja nak tengok diaorang),RAFI (dan IDA sekalilah tu)...akhir sekali ICUK...kami nie satu class dulu 1986..kat SMKKKB...dah lebih 22 tahun tak jumpa...bila jumpa ke,dengar suara ke ..hai sonok betullah....best sangat...berbanding aku diaorang nie lagi Success....apapun dalam masa terdekat nie rasanye kami nak berkumpul....sonok jumpa kawan masa sekolah dulu.....tak sabar nak jumpa ICUK nie...(kata ICUK sekarang ibu tunggal....)lepas nie tak tauler sape yang akan datang....terase juge..bila benda lama datang kembali.....kite nie macam nak jumpa DIA jer...mintak panjang ler umor sampai anak aku besar...(Sesungguh nya setiap kejadian ada hikmah dan makna yang kita tak nampak).Aku bawakan kite semua pada makanan jiwa nostalgia...22 tahun kebelakang dan Casa Subang di pagi hari....(sesuatu yang berasingan......)






Gambar lama yang membangkitkan
keseronokan menjadi makanan jiwa...dipagi hari ini..agar mereka2 ini akan sentiasa tersenyum dan bersyukur walau di mana jua mereka berada...kalau diatas pandanglah ke bawah dan kalau di bawah berusahalah ke atas....






Aku minat kat permandangan begini....drive and shot...Casa Subang...Mediteranian look!!!!



LETS ENJOYS SOUL FOOD...

5 comments:

TTT said...

wah nostalgia la pic2 abg yg lame tu..hehe
22 tahun lame sgt2! mesti seronok

abg suke amik gambar ek..
mcm eropah pulak..hehe

padin said...

hohoho retro abes ekeke, 1986 aku baru nak hidup.. hehe,

bestla dapat berjumpa kawan2 lama.. ekeke nak - nak plak jumpa skandal lame kiki..

ASSOYFINGER67 said...

TTT;memang hobby aku...biase2 jer



padin;tu la pasal..hahaha

MissXYZ said...

kenangan lme mmg best... lg2 mase skola...
assoy dh beso kite br lahir... ho3

moga sentiasa diberkati selalu =)

ASSOYFINGER67 said...

MissXYZ;ketentuan Illahi aku lahir dulu...alhamdulullah