Friday, May 21, 2010

WARNA2 SAMBAL......

21/05/2010-6.22am
Sori gang semua... malam tadi tertido atas meja nie haaaa.....terlampau letih may be......badan pun semacam jer..
apapun aku bawakan pic sambal telur....dan sambal tumeh (tomeh...kata BaDBoy..huhu).Aku tak g pasar..tu yang makan sambal jer semalam..tapi pagi nie boleh gak aku tapow....bawak bekal...saksikanlah untuk pecinte merah sambal hahaha....(juga gambar kehijauan bayam...aku suka gambar tu)

Tips biase: Kalau nak biar telur yang dimasukkan bulat2....lepas masuk telur kuali ditutup...baruler telurtu bulat dan tak hancur....cubalah....sambal telur( bawah)....bayam atas nasi...sambal tumih ikan bilis ( kat bawah sekali)...aku pecinta sambal..

7 comments:

rATu kEBaYA said...

warna sambal ye... nampak merah sambal tu

nuriz said...

sambal sotong sambal udang sambal ikan bilis fuhhhhhh!! semua sedappp

MissXYZ said...

slm
wah ni boleh lwn blog mat gebu...
hr2 ade menu mknan... aduh =)

moga anda sekeluarga sihat sentiasa =)

padin said...

aku penggemar tegar sambal tumis ikan bilis!!! kalau tambah belacan, peh!! lg masyuk bro..

azie said...

sedap nya sambal tulur tu assoyyyy..... :)

ASSOYFINGER67 said...

raTu keBaYa;boleh buat sejate nie..huhu

MissXYZ;Xnak lawan2lah...iklas jer kongsi seronok bersama2

padin;aku tak der award sambal tahu..wakaka

ASSOYFINGER67 said...

nuriz; kao pun minat sambal yer


azie;kao jgn banyak2 makan telur nnt tembam cam aku haha