Wednesday, June 2, 2010

AKU DI P. LANGKAWI-DARI JENDELA THE BARON RESORT (PAGI)

02/06/2010-11.10am
Langkawi.....sakit badan ku di sana dan sini....penat ler katekan...lagipun banyak yang aku nak cerite pasal Langkawi nie....so...rasenyer minggu nie korang akan dengar dan lihat cerite Langkawi aku jer..he..he..Aku tau Langkawi adalah satu cerite percutian yang biase pada hampir semua orang..tapi sebuah tempat yang sama tidak menjanjikan cerite yang sama dari semua orang....ia akan melahirkan fenomena yang berlainan dan cara penceritaan yang berbeza dari setiap manusia yang singgah di Langkawi...so..janganlah kate,"aku dah pegi dah...tak heranlah.."kerana itu marilah berkongsi bersama aku assoyfinger67 melihat Pulau Langkawi sambil mengucap syukor kepada Allah kerana melahirkan kite di Malaysia tanahair yang indah ini!
 Pagi 6.48am (29/05/2010)di The Baron Resort bilik no 215....dari jendela.....gambar diambil hingga lebih kurang pukul 7.30am...lepass tu g sarapan.....lihatlah ciptaan Illahi...

So...sarapan ape....malam kang kite cite pasal makan....nak tengok gambar matahari terbit versi aku...jom....aku akan kongsi Langkawi ini bersama korang...mari kita enjoy bersama2.

One more thing jom ramai2 piket kutuk Israel...SATU BLOG SATU KUTUKAN!(tiada paksaan)...

4 comments:

MissXYZ said...

fuhhhhhhhhhhh nsb ko igt balik umh...

SEMOGA MEREKA SEMUA SELAMAT AMIN =)

azie said...

perh lawa pic tu assoy, p lagkawi x bawa blk buah tgn ka assoy?? klau ada pos2 la kt cni skit hahaha

Ummiross said...

waa cantik lah gambar tu, tenang je kan..
ZALIM MMG ZALIM PERBUATAN YAHUDI TU,TP ISLAM TETAP TAKKAN TEWAS
SEMOGA ANGGOTA MISI PENGAMAN SELAMAT SEMUANYA..

ASSOYFINGER67 said...

MissXYZ;mestiler...huhu


azie;nnt aku bagi kao pic coklat...bolehler yer...


Ummiross;T/Kasih...aku ne cube2 jer..yelah aman jer..
Moga selamat semuanya...aminnnnn!