Sunday, June 13, 2010

INI RUPENYE BUAH TU.....


13/06/2010-8:10am
Rupe-rupenye iniler buah berangan...yang kita makan tu isi dalam bijinyer...baru teman tau..huhu
Malaysian exotic fruits

12 comments:

azie said...

assoy, mkn buah berangan jgn berangan..... :)

ASSOYFINGER67 said...

azie;tak dan berangan ha..ha.haha

azie said...

hahaha, x sempat nk berangan dah kena baham buah berangan tu ek assoy ekeke

CheQ PP JoY said...

waa..slalu beli kt genting sempah..xtau pon buanynye mcm ni..mcm rmbutan muda pon ade..nice post!!

kakngah said...

baru aku tau camne rupa asal buah berangan ni..
selama ni beli pun yg dh siap goreng ngn biji kopi tu..
wangi jek..

REMEDY said...

lah macam buah rambut Tan rupanyer...buah ni kalau makan byk2 boleh jadi mat Jenin kot...nice info assoy

nuriz said...

ooo gini rupanya, saya pon tak penah tgk hehe mkn yg siap goreng je

ASSOYFINGER67 said...

Haa..akupun baru tau jer..haha...T/K..ingat aku jer yang tak pernah tengok...

CheQ PP Joy & REMEDY;Thanks.....

zures said...

Ni first time tgk buahnyer...selalunya tgk biji nyer jelah ye...

q-nizam said...

teman pon baru tau weiii

Nur Hayaty said...

hehehe yaty pun baru tau...

ASSOYFINGER67 said...

Tak sangka ramai orang tak tau hehe...lepas nie dah taukan...