Wednesday, June 16, 2010

NIE KORANG TAU TAK APE NAMENYER.....?

16/06/20109-1:40am
Cube teka lagi buah ape nie...ultraman 88 punyer permintaan nie....penat die menyelamatkan Jepun tu...nie nak kasi die relax sikit...ok...buah ape nie...namenye adalah nama sebuah pekan di K.L.....sape tau!?
                          Namanyer ada di dalam peta nie..haha!
Lets taste Malaysian fruits!

16 comments:

Skype Crew said...

ak tau...buah sentul...btlx?he3...

ASSOYFINGER67 said...

Skype Crew;betulllll....goallllll!haha

MissXYZ said...

ohhhhhhh 1st time tgk buah sentul keh3 =)

M!Er4N said...

ni kalu ore kelate pnggil buah se'tor..haha

NichKhun said...

buah sentul?
hahahahahaa
tak pom buah segambut..
hahahaha

gdoupt_monster71 said...

nama pelakon pun guna 2...sentul

azie said...

kalau org penang or perak pgl buah sentoi hehe.. buah ni masam2 manis sedap ooo :)

kakngah said...

ssh nk dpt buah ni ek..

dunspeak♥ said...

sdap nieh..hihi

nuriz said...

org kedah panggil buat setoi hehe

ASSOYFINGER67 said...

To everybody;thanks.....akupun dah lama tak jumpa buah nie.....apapun seronok kongsi pasal buah setoi(sentul) nie huhu

Whitey Mommy said...

buah ni memang feveret saya masa kecik2... kalau manis... manis sangat2.. tapi memang sedap...kulitnya mak saya selalu wat gulai ikan...sedap2...

ASSOYFINGER67 said...

Whitey Mommy;One day aku nak cube...huhu

azilas said...

Sedapnya buah setoi.....
dulu nenek aku ada tanam sepokok depan umah di kg tp sampai kat anak cucu, habis di tebangnya utk dirikan umah....

MalaysiaAds said...

buah setoi kasi buang kulit pastu mkn dgn kicap...perghhh, gua kecik2 dulu rajin baling buah ni dgn kayu sebab tinggi sgt pokok dia nak pakai galah tak sampai beb....

ASSOYFINGER67 said...

azilas;merasa jugakan...


MalaysiaAds;Satu cara yang pasti aku cuba...sebenarnyer aku pun dah lama tak makan...biasenyer aku makan mentah jer..huhu