Monday, June 21, 2010

SUASANA......

21/06/2010-05:28am
Kadang2 kite merasakan begitu bertuah pasangan yang baru menjejakkan kaki ke jinjang pelamin...yelah...setiap orang impikan saat itu yang selalunya sekali ajer seumur hidup dan masa tulah nak rase jadi raja...apapun orang lain yang kawin kite yang sibuk.Jika dilihat kitepun mendapat keseronokannya...dapat berjumpa keluarga...pergi bersama2 ke satu majlis perkahwinan..berjumpa rakan lama yang dah bertahun tak jumpa...secara tidak langsung telah mengeratkan silaturahim masyarakat dan lebih2 lagi pada kite sekeluarga.Gelak ketawa,sapa menyapa,bergambar,makan bersama...semua itu menjadi satu memori2 indah yang bisa membuat kite tersenyum sorang bila duduk sendirian beberapa hari selepas majlis itu dan yang pastinye isteri2 kite tak habis2 bercerita pasal majlis itu beberapa hari selepas kite tibe di rumah.Itulah moment2 indah dalam berkeluarga...walaupun kadang kala penat namun nyata ia membawa kebaikan yang besar asalkan anda sanggup menyerapkan diri dan hati anda dalam suasana begitu.Selamat Pengantin Baru buat yang baru menjejakkan kaki ke jinjang pelamin...buatlah yang terbaik..baik di atas katil maupun di dalam alam bekeluarga ini...juga di dalam dunia ini....insyaALLAH...jom layan pic ini...
Seremban -13/06/2010 (Tempat kejadian)...huhu 
                                          Kari Kambing....ehmm
                                           Dalca..
                                           Bubur pulut hitam...bestt..
                                          Aku suke campuran dua warna ini...
                                Tahniah....
Menu makan beradat...simple jer...rumah lelaki katakan....(bawah)
Malaysian Wedding Ceremony!
Malaysian Foods....
Malaysian Community..

9 comments:

MiSzy DiaN said...

agakn2nya mana lagi best yaa??majlis sanding kt umah sendiri atau buat kat tmpt lain??

azie said...

bestnye pg kenduri, :)

ASSOYFINGER67 said...

MiSzy Dian;mane2pun serupa janji rakan2,jiran2 dan orang2 yang membawa makne dan nostaljia dalam hidup kite hadir...cthnye kawan2 sekolah,cikgu sekolah atau boyfriend masa cinte monyet dulu..huhu...

cokelat said...

sedapnye hidangn...musim cuti musim kawin..bile la nak sampai turn sy lak asyik g mjlis org je sampai skit perut makn kenduri

DALILA said...

kecur tgk kari kambing

ASSOYFINGER67 said...

cokelat;one day will be......dont worry!


DALILA;thumb up!

gdoupt_monster71 said...

wah sume sdp je...lapor ni..

faizzazh said...

trus jd lpar aihhh cmni.. adeiii

ASSOYFINGER67 said...

gdoupt monster71 & faizzazh;control ok...nnt orang jemput kenduri p lah.....jangat tuang ..hahaha!