Thursday, August 5, 2010

KURANG ASAM....ADIPAK!(tamil)..DESYUMM!!!(tumbuk)..PANAS NIH...!

04/08/2010-11:49pm
Salam semua adik2,kakak2,abang2,pakcik2....atok...ada ker!?Apahallah hari nie aku punya tenet dari pukul 10.00am tak der line sampai.....agak2 pukul 9.00pm lebih tadi...(masa tu aku kat pasar)...member yang message bagitau aku line ok dah....panas jer hati aku...siang tadi aku call dua kali (pakai bluecurry aku..heeee(sengih)) dahlah habih 10 hinggit prepaid aku..dahlah upgrade tak bagitau...baru aku promosi kao semalam.....haram j...TOOTTTT(censored)!kan aku dah panas nih...hancus traffic aku...apapun aku mintakler maaf bebanyak kat korang kerana aku tak balas message...nie..dieler nie punya hal...gam..TOOTTTTT(censored)!dah ler panas...tadi balik pasar aku beliler durian....20 biji RM 25 jer..ok tak..balik umah....makan..bertambah panas...PANAS!
Apapun aku harap esok dia(tenet aku) tak buat hal lagi...:)
Kesabaran adalah satu sifat mulia yang mesti diamalkan oleh setiap orang Islam...
Lets eat durian...its really HOT!!!!

10 comments:

Unknown said...

durian!!!!

Lagenda said...

sabor bang..sabo..meh mak tulun urutkan dada..kipas2kan kat panas panas! heee..klu kena kat mak, mak pun berkipas!! MIahahha..

Nashays said...

patut laa panasssss

Belalang hijau Perisik said...

same la...line nih makin hari makin melampau.sukati dia jer nak ade xde...lempang kang baru tau.tp nak lempang sape ek?
:-p

gnesop said...

kalau panas2 makan durian.. mmg bertambah panas..
biasa la. line down utk penambahbaikkan..
tp kalau selalu.. potong..[pakpakpak], potong! [pakpak - bunyi kompang] huhuhu

Tokei Kedai said...

muahahaha.... panas2 saya baca mak komen..ekekkekek

Sabar bro, ni ujian nak bulan puasa ni ...mankete

XYZ said...

adoi assoy tau mcm2 bahasa daaaaaaaaaa

Melati Qistyna's Mummy said...

aah la soyy.. aritu mmg 1 ari suntuk dg poblemmmm...huhu
dorg upgrade ekk, x gtau pown...

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

patutlah pun..adess..dg pun amat selow

tehr said...

sabar... sabar...
ni hah... ambik ni, teh 0 ais limau
boleh sejukkan badan ni...