Friday, August 6, 2010

BERJUMPA NGAN RAJA.......DI PASAR MALAM....PANASNYA DIE..

06/08/2010-11.00pm
Balik dari kerja tadi (8:50pm)...singgah ler kat pasar malam tak jauh dari rumah aku..nak cari sayur sikit dengan bahan2 nak buat pecal kononya...huhu...masa nak balik jumpa plak ngan raja buah nie...17 inggit....16 biji..yang nie aku beli kecik2 jer...tapi rupa2nya kecil2 cili api...perghhhh....isinya...lepas nie kalau aku nak beli durian...aku mesti pilih kecik2 macam nie....markah kerosakkan..2 ulas jer....5 peratus jer...yang lain semua OK!Nak join...jommmm...biasaler.....That's me...and my pictures....!
 
Sedia...mula...

tanpa flash...

berkrim..!


Durian putih pun ada..huhu..manih nie.....

Gebunya...!!!!!

sleeping cat...ini ker...!?

apollo...haha
Murah dan enak tapi jangan makan banyak2......
 Durian is a strong smell fruit and taste good....in Malaysia we call it King of Fruit...try its ....you'll love it....

16 comments:

Cikmin said...

hamboiiii!!! tayang baik punyerrrr..

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

wah3 tu diaaaaaaaaaaaa =P

MaryamJamilah said...

sedaaaapnye!! rase nak gi beli skrg jugak! T_T

Afiq said...

walaaaweh..sedap giler durian..d24 ke?ke musang king??? kuning merlip nampak haha

Rainbow said...

rainbow pon hantu doyan gak ni aummm!!

Lagenda said...

yg mak skodeng dr td, bukannya duyan montel2..mak dok tgk jari sapa lah yg montek pegang duyan tuh..kahkahkah

grafreak said...

kucing tidur tu seulas je dalam pangsa dia. cantik je tengok seulas tu

normie said...

tak leh tahan arr nengok doyan tuh.. nak sikitttt...

dunspeak♥ said...

alahai sedapnyeee..taun ni tak makan durian lagikk

Melati Qistyna's Mummy said...

betol tu soyy... kalau pileh yg kocik2, percentage tuk busok tu pon kocik la kan... :)
besh nyer, mmg nk kono boli sblm pose ni... heeee

Aku Chun said...

DURIAN!!!!!! nak nak!!

el said...

hang ckp psl pecal..aku dah teringin beb huhuhu
balik kpg ni aku nak suh mak aku buat..meleleh haaaaaaaa....

azie said...

mkn durian leh panas badan, pastu kepala plk leh fening2 lalat hehehe.. tp durian mmg sodap, klau mkn mmg xingat org len dah hehe:)..

tehr said...

wah, sikitnya peratus kerosakan
kalau gitu lain kali kena pilih yg kecik2 lak...
hehehe

RedBoy said...

wahh.. baru tahu kalau nk yg elok pilih yg kecik2 rupanya.. hehe
bro assoy mkn sorang nmpk.. hehe

ASSOYFINGER67 said...

terimakasih kerana mengomen di sini wahai sahabat2ku....itulah durian dan begitulah kisahku..dan durian..huhuhuhu.....mari kita kongsi kegembiraan ini bersama!!