Tuesday, August 3, 2010

PENUTUP JULAI!!!!

02/08/2010:10:45pm
31/07/2010....harijadi anakku yang sulong....so...biaseler...bila harijadi mesti ada kek....dan bila ada kek...mestilah ada gambar...saja jer beli nie semua..lagipun dah janjikan....tapi aku tak suka makan kat luar...aku lebih selesa tapou jer kat rumah...so...bolehler makan dengan gaya bebas...hu..hu..hu..Apapun ..sedar tak sedar dah masuk bulan Ogos...bulan kemerdekaan...bulan puasa....(Ramadhan)...so..jaga2..bulan nie juga adalah bulan paling sebok kerana ia bulan membelibelah....dah beli ,belahlah....bulan nie jugak adalah amat bermakna kepad apengumpul2 kuih...kerana banyak jenis kuih akan berada dipasaran ...melebihi jenis stem di pejabat pos..wakaka!Apapun diharap semua orang Islam berwaspada dalam berbelanja dan elakkan dari membazir kerana ia adalah kerja Syaitan(gituler gamaknyer orang alim pesan)....apa yang anda fikirkan nak buat dibulan nie....kalau sudi..kongsikan bersama aku di ruangan komen..boleh gak kawan2 aku singgah baca sekali...apapun SELAMAT  buat semua.....!!!JOmmmm layannn...


Lupalak nama kek nie kek apa.....(senyum)

Sometimes a value moment is not a gift but a moment itself....Happy Birthyday My Son!
(KFC,Twisster zeppel and a cake)

10 comments:

Lagenda said...

hapi belated bufday son..

suka_haha said...

sedapnyee hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

eppy sebeday tuk akim... smg... semua yg baek2... Ameeennnn...

hani said...

stwberi satu,...

iqbalsyarie said...

Erm...kek yg menyelerakan~!!
Selamat hari lahir buat anak akak..moga dia membesar sbgai anak yg soleh~Amiinnn
Latest post:Cerita Pangkor bahagian 1

zulkbo said...

salam Assoy..
happy birthday buat
Azam..daah besar anak
jantan aok yek..he he

puterapescado said...

heppy belaed bufday utk anak bro....
semoga panjang umor murah rezeki dan jadi anak yg berguna & bernilai kpd semua masyarakat

BTW, ade wat suprise tak????

gdouptmonster71 said...

happy bday m.azam...somoga kai cpt sembuh..nti leh mandi diPD

Illiana Hidayah said...

adesss..sedapnye tgk ade kfc ngan kek tu...
besday dh terlepas la pulakkk..muahaha...
btw..heppy besday kanak2 comel..jadi anak yg baik utk ibu bapa tau.. :)

yanie said...

mak aih KFC!!! ni rasa nk g KFC hunting ni :)
happy belated birthday to ur son. and wish your family happy ramadhan too. nnt berbuka dgn kuih muih lauk pauk jgn lupa orang di perantauan ye. sobsob :(