Tuesday, August 10, 2010

SEMALAM DI PORT DICKSON,N9...DAN DI BIBIR RAMADHAN!!!

09/08/2010-10:29pm (For MUSLIM Only!)
Buat semua!Diharap korang semua dalam keadaan yang sihat,selamat dan dilindungi ALLAH S.W.T hendaknya.Aku cuma nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan :
SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DI RAMADHAN AL MUBARAK YANG AKAN HADIR INI DAN SELAMAT MEMPERTINGKATKAN AMALAN ANDA DI BULAN INI!
Semuga kita dalam perlindunganNYA ....dan semuga kita dapat menjalaninya dengan tenang dan ikhlas....
Apa1Malas nak puasa....jangan jadi seperti Bro sorang nie....
(Gambar hiasan jer)Ingatlah!Balasan ALLAH adalah yang sebaik2nyer dan seburok-buroknyer...dan jangan sangka kita bloeh terlepas begitu saja(nasihat ini untuk diri aku sekali)...jadikanlah Ramadhan tahun ini sebagai titik tolak kehidupan kita dalam sujud dan akur pada yang ESA.....jika kita telah lama akur..jadikanlah Ramadhan ini sebagai sambungan dan kesempatan besar dalam mempertingkatkan ibadah kita kepadaNYA.
Sekali lagi sahabat2 semua..SELAMAT BERPUASA!
____________________________________________________________________
07/08/2010 & 08/08/2010
Sebagai halwa mata...aku ceritakan sikit pasal berkenaan cutiku bersama keluarga dan adik beradikku....nak tengok Jeman....jommmm!!!!!Memang best dan murah...tapi seronok yang amat sangat.....layannnn!
 Parking penuhhh..agaknya orang holiday sebelum puasa kot!

Permandangan malam dari bilik...
Seawal 8:00 pagi.....
dah ramai dah......
apalagi...seranggg!!!!(dah lama tak jadi budak2 nih..huhu)
bersama..My Photogdoupt_monster71...blogger tak tegar tapi tegap...hakhakahak!!
Suasana meriah..Ahad 8/8/10....banyaknyer orang...best!!!
Emak dan my kuti2 youngest son!
My son..aku suka tengok gambar nih...
Evening........lets see the wavw .....joggin activities...santai...angin yang menderu...hummm...best...SubhanallALLAH!(Jgn lupa)
Cukupler tu...Australian Cockatoo!Jumpa satu Chinese dengan pet die....cantik kan!O.Klah tu jer nak tunjuk...Buat sekian kalinyer,SELAMAT BERPUASA..ESOK KOT!!!huhuhu...
All Muslim will conducted fasting this month......Hope ALLAH  will bless us and make we strong to face this yearly ritual pray!

14 comments:

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

ske aku tgk muke kuti2 youngest son hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

selamat berpuasa utk assoy n famili..

Yg benar,
Melati Qistyna N Famili :)

ASSOYFINGER67 said...

Melati Qistyna's Mummy;T/K..!

zulkbo said...

Salam ramadhan
dari saya buat
anda sekeluarga
moga mendapat keampunan
dan keberkatan dari-Nya
di bulan penuh rahmat ini

ASSOYFINGER67 said...

zulkbo;sama-sama kite..(senyum)

TTT said...

slm ramadan abg :)
sorry TTT jarang on9 skrg ni
wah mandi mande ek :D
sronoknyee

el said...

wahh sempat lg tu mandi kolam syoknye ..ritu aku cadang nak mandi kolam kat SP..sekali tempat tu tutup daaa bankrupt..siap bw bekal lauk pauk lg...

sori xleh nak komen dlm shoutbox..shoutbox buat hal...so dah ok ke demam sian hang..hang pose dok

ASSOYFINGER67 said...

TTT;takper...saja tengok2 kao..huhu


el;ye ke...kesian kao...aku demam lagi ler..dah tue nie demam payah nak semboh cepat...heheeeeheh

kakngah said...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak

cik panadol said...

jeles ar tgk org dpt g holiday...sy gak yg tak lepas2 nk g.... :(

ASSOYFINGER67 said...

kakngah;T/K ,Kao juga!

cik panadol;takper..nnt boleh p kan!?

amirasyraf said...

wah!!! biru clear lah air tu!!!bestnyer... ni pergi bila ni assoy?

ASSOYFINGER67 said...

amirasyraf;07/08/2010 ari tu..sebelum posa..ari sabtu ngan ahad

sop said...

hotel yg selalu pergi..glory beach resort..:)