Tuesday, September 28, 2010

AKU MASIH DI SINI.....PCKU MASIH DI ICU

28/09/2010-10:03pm
Salam.......aku masih dalam penantian.....masa memang tak ada nak g melawat Mr. PC ku..so aku tunggu hari sabtu nie...n3 nie pun aku buat dari laptop member huhu.....doakan aku..tengah2 macam nie adalah pulak BE 2 biji...isk..isk....luginya wa!...waaaaaaa(teriak)....."beginilah nasib diriku yang malang"....(nyanyi penuh perasan...huhu)..apapun aku assoyfinger67 mengucapkan ribuan terimakasih,salam sayang buat sahabat2 yang melawat dan salam ukhwah buat gang2 yang setia menanti....tunggu...wa pasti comeback(teringatlah pulak kat T3..hummmm)..byeee:)

Ehh..teringat lak.....
Ada teka-teki...jawablah kalau kao sudi.... Scorpion kaler ape ? Kalau tau.. jawab..hak2


Life not so easy....laugh is not a sign of happy and cry is not bcoz of sadly....sleep as well when  ur sleepy haak..hak...

3 comments:

padin said...

patutnya soalan dia "scorpion kaler apa?" baru bole jawab "kala jengking" hee

zulkbo said...

salam..
bawakla berehat bro..
utamakan yang utama dulu
scorpion warna coklat..he he

Melati Qistyna's Mummy said...

xper, kite dtg tulun tgk kan BE tu yer, kot2 dia larik.... :)

jaga diri, jaga makan, jaga kesihatan.... :)