Saturday, September 25, 2010

KONG KALI2 KONG......ICU

24/09/2010-10:42pm
Salam buat semua sahabat2 dan rakan2 blogger.....sebenarnya di sini aku cuma nak memberitahu mungkin aku akan berehat buat sementara kerana esok aku mungkin akan memasukkan PC aku ke dalam wad ICU....Intensive Computer Unit untuk di beri rawatan rapi dan ubat2 yang patut...harap2 tak rabak kocek aku...So...kesimpulannya kau kenalah puasa jap dari BW,berblogging....nak jogging tak daya huhuhu....apapun harap2 boleh siap ASAP.. kerana tanpa blogging hidupku kekosongan..cewahhhh!!!!!
Gambar PC pun tak boleh publish....so..oklah...itu jer nak beritahu...takut korang kata aku sombong ker...malas ker....dan yang paling takut..hilang..huhu...

Friends u r everythings......

8 comments:

atie said...

setia menanti mu hakhak!! ayat tak boleh blah! moga pc bro cepat sembuh k.. nanti leh BW lagi..

Melati Qistyna's Mummy said...

owh, patutla dh lama x nmpk muka, ingtkan sakit ke ape ker.... smg pcmu cepat sembuh :P

Afiq said...

salam bro assoy..hehe smpi ICU dah ek PC bro..moga2 'beliau' cepat sembuh :D

zulkbo said...

Salam bertandang di hari minggu..
jangan lupa bertandang rumah terbuka,
moga anda sihat selalu..he he

keunggulan wanita said...

Salam...semoga sihat walafiat kembali...banyak bersabar ye? sakit tu biasalah...dugaan Allah dan setiap sakit yang allah berikan itu akan mencuci dosa-dosa kecil...

ZilaJai said...

pulakkkkk....sian PC penat sgt tu...xcukup rest bro asyik BW jer...hukhuk

aRoL said...

good luck untuk PC bro, semoga cepat sembuh..hehe..

toyolkiut said...

pssttt..
apa kata kalauu..
rembat baru punya..
hehe!
cian pc..