Sunday, December 5, 2010

BAGUS LER .......MEMANG BOLEH TENGOK NIE...

05/12/2010-11:18am

Hari nie  (baru sat tadi) tengok drama bersiri Blogger Boy (8TV..ulangan kot)...ehmmm...1st time tengok...best jugak...hingga boleh menitiskan airmata aku...bukan fasal sedih tapi terharu ,tema yang disampaikan ala Hollywood drama tapi masih berciri timur...apa yang aku respek ia berjaya menyentuh perasaanku..kerana walaupun aku tahu apa yang akan disampaikan(berdasar pengalaman menilai drama Melayu dan Inggeris)...namun cara penyampaian mesej dengan berkesan masih dapat di sampaikan dengan baik oleh pelakon seperti Cheryl Samad dll.(Tajuk & episod aku tak pasti..lantas aku tersedar.."best gak Blogger Boy nie"..tapi aku Blogger man..huhu
Drama yang santai dan bermesej..
Bawah nie nak sambung promosi P14G...huhu...up-load 25 blog sekaligus....5 minit..merangkak..tapi masih boleh jalan (surfing only)...agaknya tu limit dia kot...

Itu jer lah nak bagi tau...aku kalau aku teringin sangat nak kongsi sesuatu,aku akan terus kongsi...that's me!


Happy Sunday...make it a happy day..dont hurt your child feeling today...huhu

7 comments:

ahfat said...

geng, aku da layan sampai series 2, best !

krole said...

wuahhh cam best je tu?ohyer ok ker gne p14G tu assoy...bulanan bape???

ASSOYFINGER67 said...

ahfat;aku nie manader masa fatt...ehh,,aku ingat kao layat filem kung Fu jer huhu

ASSOYFINGER67 said...

krole;aku punya sekarang..129 inggit per month..huhu..tu jer mampu....tambah lagi mampuz..huhu..alahai semua nak naik nie...:(

azilas said...

Belum tgk lg...

padin said...

perghh memang banyak bukak sekaligus, nak bw macam dulu2 ke assoy, lama da tak tengok nama ko merata2 tempat neh,

ASSOYFINGER67 said...

padin;aku tak cari orang sangat...siapa masuk aku balas...selebihnya aku layan gang2 kite kat tepi (senarai) tu jer..tak mampu ler padin...