Sunday, December 5, 2010

ASSOYFINGER67 CUBA P14G WIGGY..OK GAK....

04/12/2010-11:54pm
Hari nie aku mula berbw dengan semangat baru...saja nak try P14G nie....cantik gak,bila pandang wiggy nie...teringat blog kawan kita sorang tu  Miss XYZ apa khabar gak nye..huhu.tentu bahagiakan..(sekarang ujan jer)....eeee..rasanyer nak ulang balik zaman mula2 bertunang dulu sampai kahwin.........(antara saat indah yang tak dapat dilupakan selain pengalaman berkhatan..hak..hak).Rasanyer semua orang inginkan....jadi pada blogger2 yang masih single tu cepat2lah berbw...bukan blogwalking ler..berkahwin)..ha..ha..alamak! Melalut dah....haa..nie..si Afiq tu tanya aku tadi..laju ke tak P14G tu...aku pun  tak tau ler..tapi okler bagi aku..tak payah nak masak nasi tunggu line atau blog complted up load...nie..ada aku promote untuk p1.com nie....




Bukan nak menunjuk tapi nak promote kat kawan2.......supaya apa yang baik di kongsi dan apa yang burok di hindari...betul tak...kan blog nie antara nya menyampaikan maklumat yang benar..huhu....lagipun ia untuk 20gig....tak habih guna aku sebulan...konsisten juga walaupun taklah sehebat pakej yang mahal giler..huhu..cubalah..tapi pastikan ada coverage yea...End.

Kind words are like honey-corn-sweet to the taste and good for your health..but its must be a true words..avoid lies..!

9 comments:

Afiq Bukhari said...

download speed smpai 500+kbps? perghh boleh tahan mantop..tapi still ada limit 20gb gak..

huhu kalau yang kaki download tu, memang x berbaloi la pakai 4g ni.. tapi kalau untuk surf internet, layan blog, memang berbaloi2.. kan bro? :D xyah masak nasik sambil berblog ;p

ASSOYFINGER67 said...

Afiq Bukhari;kalau yamg kaki download tu ...20 gb nie senang jer nak habih kan..huhu..aku manader mase cenggitu huhu..aku surf jer....

Penulis Rindu said...

tempat aku kat..Town clear..tapi kat umah aku ..ujung bandar ..line..slow la...huhuhu...tunggu aku jadi YB kut..baru laju..ehehe

zulkbo said...

salam..
sound good..
nak tukar la gini
he he..

ASSOYFINGER67 said...

Abu Luqman;P1 cakap modem baru nie ada dwi atthena...so boleh tarik kuat lagi ..katanyalah..

zulkbo;tukar jangan tak tukar ...tadi aku cuba bukak 25 blog sekaligus...masih boleh jalan itik... huhu

Akram said...

Ni yg pakej brape RM ?

Entri Terbaru:Berblogwalking Cara Mudah Melalui BlogLarian

Padin said...

20GB? gila hapa keh3... memang xabes pakai kalau bukan kaik donlod macam aku ni heheee

ASSOYFINGER67 said...

Akram Razali;RM129/month..tak bape sure..kao boleh tanya 1300800888..jgn pakai handset nnt duit abih..pakai telekom jer...free..huhu

padin;aku pun padin...tapi sebulan aku pakai dekat2 15gb jugak..huhu

Akram said...

ha3..thanks 4 ur info.