Tuesday, January 18, 2011

ASSOYFINGER67 OM NOM NOM, NGAP!!HA!HA!....

18/01/2011-12.19am
Salam......nie nak bawa korang entri 2 rasa.....sama macam hidup kita..kekadang gembira kekadang sedih,ada orang yang senang lenang dan ada juga yang susah.Tapi bila timbul bab makanan pun macamtu jugak..ada suka yang pedas dan ada yang suka manis...tapi bila ditaruk kat satu meja .....kedua2nya pun habis!!huhu...Apapun layan jerlah pic nie.Inilah antara menu2 yang masuk ke perutku semalam..huhulayan yer...(resepi...macam yang biasa jer....simple)

aku kalau masak sambal tumih udang ,buang kepala jer...lain semua masuk huhu
baru ler cepat...


Best....tak terkata (puji diri sendiri huhu)
Lepas tu layan nih!SLrupppp...yummy!!(Mem yang buat nie...)
Bubur kacang merah ngan sagu mata......nyaman sekali....

END.

Life is about sweet,sour and salty...... make our life become tasty...

10 comments:

shameel Iskandar said...

sedapnya. tiba2 jer saya rasa lapar tgk sambal tumis udang tu

atie aizam said...

masa same2 ekk.. bestnye..

azie said...

pergh kecur air liur tgk sambal udang assoy huhuh

Mustaffa Khairul Azzam said...

bro...sedap betul smbal udang tue....letak petai tue, pergh..memang mantap...slurrrppp..biler r dtng merasa masakan bro nie.

Abu Luqman said...

oh..no..no..aku kena pi makan kat rumah hang...muahhhhhhhhh

+dieabella+ said...

sedapyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

S..U..D..@..I..S said...

huhu asal dtg sini je malam,
asal malam nampak resepi mengancam..
esok ja la try....ok tq

el said...

nak msk sambal udang ni makesure udang tu fresh baru besttttttttttttttttt

Cikmin said...

ya'ALLAH muntah darah tengok entri ni....nakkkkkk!!!!!!! cepat kasi tapau..kalau tak boikot 100 hari! erkkkk...

ASSOYFINGER67 said...

shameel Iskandar,atie aizam,dieabella+;T/K..huhu

azie;alamak..senang jer masak Zie..kalau kao sorang pi beli udang 10 ekoq...cukup huhu

Mustaffa Khairul Azzam;Pandai makan...betul tuu!!

Abu Luqman;bolehhh..huhu

S..U..D..@..I..S;cubalah..sangat mudah :)

el;betolll!

Cikmin;DHL boleh....haha..jgnler cenggitu CM...kao lagi 5 star!!!haha