Wednesday, January 19, 2011

HAAA!MAK AI.....BESARNYE CICAK TOKEK...(REHAT MINDA SEKEJAP)

19/01/2011-12:37am
Salam.
Tadi kat opis ...belek2...selak2 kosmo tu ...nampak plak kartun nie....gelak sendiri...lucu gak...tapi kata orang kelucuan tu kadang2 datang spontan...hak..hak....ketawa sampai keluar air mata..jomlah layan..nak bagitau tu jer..hahaha...apalah mamat nie..nak kayapun agak2lah...huhu..

Kelakar tak......tokek..tokek..
kalau besar nie....tak taulah berapa harga...miahahaha!!!
Tak agak2 mamat nie...(siap cat lagi)

END
Just laugh.....leave everything behind!!!

13 comments:

Abu Luqman said...

hahaha..aku tengok pun nak ..tergelak..habih tokek kat Malaysia ni

cik panadol said...

macam-macam benda org nk buru skrg ni....

el said...

hahahaha klakor giler
pak long el pun tgh cari tokek ni..nak jual..sbb katanya ada org berminat nak beli..hehehe

Cikbelog said...

haha nak menipu pun agak2 lah kan.haha apolah

Melati Qistyna's Mummy said...

hahaha, ingat ape la td, ingat kan soy dh jadi tokey tokek :P

ASSOYFINGER67 said...

nnt aku buat tokek panggang huhu

yastro said...

Kt tmpt keje sy pn kecoh gak ngan natang ni...ada sorang tu "orang asal" tiap2 minggu blk kampung g cari mende nih....Lumayannnnn....he3!!!

S..U..D..@..I..S said...

haha ...cepat ja kaya kalau tokek sebasau tu hey......

ASSOYFINGER67 said...

nasib baik dia spray biawak..kalau lembu hakhak

kakyon said...

ada org sanggup amik cuti..nak cari tokek..ngarut aje..

atie aizam said...

hahaha.. kelakau ler.. kat umah atie ni pun sat2 citer tokek.. sat2 citer tokek.. sabo jer ler..

She's retarded said...

orang nak kaya semua benda nak jual

ASSOYFINGER67 said...

Orang sanggup buat apa jer untuk wang...jual anak pun ada....haiiii!