Monday, January 10, 2011

TAHNIAH PENGACARA AJL25...SALUTE YOU'LL

10/01/2010-01:23am
Tanhniah pada TV3 kerana berjaya menganjurkan Anugerah Juara Lagu ke 25 dengan jayanya!Tahniah juga buat semua pemenang terutama Ana Raffali yang berjaya menjadi juara dan one women show..huhu..


Apa yang menghiburkan aku nie sebenarnya adalah melihat telatah tiga pengacara AJL25 itu yang berjaya membawakan peranan sebagai pengacara AJL25 dengan amat jayanya.Markah 200% diberikan terutama buat Faizal Ismail,Cheryl  Samad dan Ally Iskandar.Ternyata trio itu memang layak menjadi pengacara AJL yang seterusnya kerana kewibawaan mereka yang semakin meningkat..SYABAS!END


When people is good we must tell them they are good!

8 comments:

Afiq Bukhari said...

hehe setuju sangat ngn ketiga2 penagacara tu..ade je humor yg nak disampaikan haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”
Anugerah Juara Lagu kali ke 25 semalam dah habisss…Apapun luar jangkaan.. keputusan muktamad… juri dah kata ana rafali yang menang nak wat camner kan…. Pasni pasti ada ramai yang tak puas hati…rumah dah siap tapi pahat masih berbunyi..

ASSOYFINGER67 said...

Afiq Bukhari;Si faizal tu menyengat..huhu..apapun aku kagum mereka berlawak tanpa bantuan memek muka lucu.....thumb up!

ASSOYFINGER67 said...

Afzainizam;salam persahabatan juga..anda dialu2kan...

Abu Luqman said...

salam singgah Sahabat aku...semoga kau sihat hari ni...dan mula nak bw ye..psal ajal ..aku tengok sat je..pasal isteri aku tengok...

ASSOYFINGER67 said...

Abu Luqman;tengok2 gitu jer...hu..hu...biasaler..aku bukan ikut sangat..tapi aku suka tengok perangai manusia..huhu

aNnE said...

hu is faizal?faizal ismail..HAHAHAHA

ASSOYFINGER67 said...

aNnE;Yeh...sangat spontan dan lawak yg pro....faizal make the night brighten and cheerful!huhu