Wednesday, January 12, 2011

NUR FASHA SANDHA HASSAN...KENAPA BUAT BEGITU?

12/11/2011-12:49am
Terpanggil membuat entri ini....bukan untuk mengaibkan sesiapa tapi hanya sebagai mengikut peredaran masa,berita sensasi dan cuba membuka mata pada sesiapa yang tersentuh atau berfikir...bagiku entri in tiada apa2 yang mahu dicapai,hanyalah satu kepuasan buat diri sendiri dalam melihat sesuatu dengan sudut yang berbeda...agar si jelita bisa tersentuh jika ia membaca atau mungkin ia hanya akan jadi entri yang tak berguna..apapun aku tak perlu bayar apa2...(bil!?..tak buatpun kena bayar gak..)
Bermula dari satu kesah..anak kecil ini sungguh comel
Fasha Sandha semasa kecil
Bersama ibu tercinta
Fasha Sandha memang manis...
Apatahlagi bila bertudung..
Tapi..tiba2 hari ini satu berita ku terima...kenapa dia meniarap..
oh...tidur rupanya..!


meniarap kerana tugas dan negara..

meniarap kerana mencari kepuasan

meniarap menunggu di bunuh dan teraniaya

meniarap di depan laut kerana kagum dengan keindahan alam tapi lupa menutup keindahan  sendiri
Sebenarnya apabila berdepan dengan kekuasaanNYA dan keindahan ciptaanNYA...sekurang2nya sujudlah padaNYA

Aku amat kagum dengan kekuasaanMU ....

Aku amat takut melihat kekuasaanMU jika aku di benci olehMU

Agar kami dapat Sujud di mana jua di bumiMU Ya Rabbi

Allah berkuasa mengubah segala2nya....
jangan dihina....jika salah betulkan ia...kerana manusia susah diduga akhirnya...
moga Cik nie sedar ketelanjurannya...kembalikan ia di garisan yang mulia..jangan hanya berkata saja.
END




Never look down on other person...may be one day they will be better than us aside ALLAH

19 comments:

Imzainieyzulkipli said...

hahahahaha.part meniarap x boleh bla.

Belalang Hijau said...

sangat pandai assoy berkata-kata...agak terharu dgn entry ini...

SyedGraphiX said...

stuju! ;)

azie said...

Harap die btl2 insaf..

cik panadol said...

doakan dia berubah...

mr.curly said...

wowww bro !!! touching wa mendengornye..same2la kite doakn yg terbaik..

Abu Luqman said...

tiada kata secanntik bahasa..tiada gambar seindah lukisan...huhu

aliza said...

hahaha..fasha2

Umie Nadhirah said...

oh..terharuu..
i like ur writing :)

Mustaffa Khairul Azzam said...

x abes2 pasal FS nie kan..x serik2...kesian betul..~~

Melati Qistyna's Mummy said...

salam soy.....

doakan yg terbaik buat beliau...

ASSOYFINGER67 said...

sahabatku;Hidup ini kita tak boleh memandang rendah pada seseorang...selagi ia bernyawa ...pintu taubat akan terus terbuka...selagi kita bernyawa pintu kemungkaran selalu menunggu kita masuk kedalam kesesatannya....

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wooooo meniarap mananya adohhhh bila tengok dia berlakon tu fuhhhh dahsyat.... tapiii.... banyak sangat lah gosip dia....

Faezah Hannah Al Baj said...

sangat bagus pendekatan n3 ini~ suka tiga kali! (^_^)"

Cikmin said...

hanya satu je doaku...agar terbuka pintu hati sandha baca entri ni...lain dari yang lain...syabas assoy...!

taib wahid said...

Kreatif btol tuan tanah ni buat post.

Moga2 mesej yang cuba disampaikan sampai kepada yang ditujukan.

http://galeriwangian.com/

el said...

dia tgh frust jejai g jepung x ajok dia..dia g sm ngan nora sambut besday anok beliau..hahah tu psl dia pki gitu bg jejai sakit ati..hahaha

tp papepun moga dia amik iktibar lar

S..U..D..@..I..S said...

tahniah dakwah yang sangat hebat dari anda....

moga Allh memberi pertunjuk kepada sesiapa yang disukainya.

zaitun @ kak tun said...

tahniah atas entry yg baik...mudah-mudahan FS akan insaf :)