Sunday, March 20, 2011

ANTARA JAPAN REACTOR DENGAN re-ACTRESS PUNYA BUAH DADA...MANA KUAT RADIASINYA!

20/03/2011-12:18pm
Rasanya dah seminggu buat entri fasal malapetaka di Jepun..dah cukuplah kot ...kadang2 keluar juga airmata aku walaupun aku bukan ada kena mengena,memandangkan semangat seorang Asia dan betapa besarnya kekuasaan Allah.Walaupun kebanyakkan entri2 itu aku copy dan paste je..tapi ia bertujuan memudahkan sesiapa yang mahukan maklumat terkumpul  dengan pergi ke berita2 yang telah diupdated dari blog aku.Selain menaikkan traffic blog, aku tanpa perlu ber blogwalking,ia juga bertujuan menyampaikan mesej ini ke seluruh dunia agar timbul rasa insaf,sedar dan bahayanya bahan2 nuklear. Agar apa yang aku buat ini ada faedahnya.
Berjalan ke blog http://www.melayukuhebat.com/ yang singgah di shout box aku,maka sedarlah aku bahawa radiasi manusia adalah lebih hebat dari nuklear di Jepun.  Entah mana rasionalnya,dimana kegagalannya jika masalah ini diambil ringan.......Jepun dipilih menerima malapetaka....adakah kita mungkin tidak akan dipilih....lihatlah Acheh yang belajar dari kesilapan........apapun inilah yang dapat aku paparkan kerana inilah radiasi yang bocor baru2 ini...


Reactor nuklear di Jepun yang membuat banyak masalah
Re- actress Malaysia (muslim)yang menunjukkan setengah radiasinya....
Agar segala kesilapan diambil kira dan tidak diulang lagi,sesungguhnya (Allah itu maha pengampun),lihatlah Jepun yang dulu kalah (Perang dunia ke2)kerana nuklear (bom atom) tapi masih mahu menggunakannya (mungkin dengan alasan yang rasional),tapi akhir ditimpa masalah atas bahan yang sama.Jadi actress tadi janganlah mengulanginya semula(jika itu diangganya kesilapan),apapun terpulang.....


Dont do a same mistake twice...dont fall at the same place twice...learn from the past 

0 comments: