Thursday, June 9, 2011

SPORT STAR:ROONEY NEW HAIR...!

09/06/2011-07:01am

Wayne Rooney reveals hair transplant results



_____________________________

Rambut baru Rooney

Khamis, 09 Jun 2011

Wayne Rooney (Pic: Twitter/ Yfrog)
LONDON: Proses pemindahan rambutnya masih baru, jadi mungkin keadaan panas di Barbados bukan tempat yang sesuai untuk menjalani istirahat selepas melakukan prosedur itu.
Wayne Rooney memastikan folikel rambutnya dilindungi daripada sinaran UV di bawah topi sebaik dia tiba di negara itu bersama isterinya Coleen dan anak lelakinya Kai.

Pemain bola sepak berusia 25 tahun itu sebelum itu menulis kepada pengikutnya di Twitter tentang wajah barunya dengan memuat turun gambar kepalanya selepas menjalani pemindahan bernilai 30,000 pound (RM150,000) itu.
Namun, Rooney mengakui dia merasa sakit sedikit selepas menjalani prosedur itu dengan menulis: “Hai semua, ini kepala saya. Ia akan mengambil masa beberapa bulan untuk rambut tumbuh. Masih ada sedikit pendarahan, tetapi ia normal.” Penyerang England dan Manchester United itu dilihat memakai topi besbol dan baju yang bertutup d kelapa walaupun di bawah cuaca terik ketika dia meninggalkan Pusat Perubatan Queen Anne Street di tengah London, Khamis lalu. - Agensi
Source:http://www.hmetro.com.my/articles/RambutbaruRooney/Article
_______________________Rooney got a new hair:)________

0 comments: