Tuesday, July 12, 2011

COPA AMERICA:ARGENTINA BANGUN MENUMPASKAN COSTA RICA 3-0 (VIDEO)

12/07/2011-11:33pm
Argentina mennghidupkan peluangnya mara ke suku akhir Copa America setelah dikecam akibat prestasi hambarnya.Jika kalah Argentina ,saingan Argentina terhenti namun kemenangannya keatas Costa Rica 3-0 telah menyemarakkan semula semangat pemain2 bimbingan Maradona ini.Masih menjadi tanda tanya di kalangan peminat adakah Messi layak dipanggil pemain terbaik dengan prestasinya????Layanzzzzz video




_________________________________________________________
Three And Easy For Albiceleste

Three And Easy For Albiceleste

After two disappointing draws to start Copa America, Argentina rediscovered its mojo and cruised to the quarterfinals with a 3-0 win over Costa Rica. Sergio Aguero scored a goal on either side of the half, and Angel Di Maria added a third to give Argentina the victory over the overmatched Ticos.

__________________________________

Batista tukar taktik




Pemain Argentina (dari kiri) Lionel Messi, Gabriel Milito dan Esteban Cambiasso berbual pada sesi latihan di Buenos Aires, semalam. - Agensi


CORDOBA - Argentina yang bergelut dengan prestasi hambar akan melakukan empat pertukaran pemain apabila menentang Costa Rica, hari ini demi mencari kemenangan untuk layak ke suku akhir Copa America.
Jurulatih Sergio Batista memberi kebebasan kepada Lionel Messi untuk melakukan gerakan dari posisi tengah.
Costa Rica di tangga kedua Kumpulan A selepas menang 1-0 ke atas Bolivia dan Argentina yang seri dalam dua perlawanan, akan bertemu di Stadium Mario Alberto Kempes.
Colombia juara kumpulan setelah menang 2-0 ke atas Bolivia, semalam.
"Kami perlu menggerakkan bola lebih banyak dan Fernando Gago mampu melakukannya," kata Batista.
Batista juga akan membawa masuk Gonzalo Higuain dan Sergio Aguero bagi menggantikan gandingan Carlos Tevez dan Ezequiel Lavezzi yang tidak berfungsi dan Angel Di Maria diletakkan pada posisi tengah kiri.
Esteban Cambiasso di posisi sayap sebelum ini, akan bertindak di bahagian tengah. - Reuters



____________________argentina mara ke suku akhir Copa___End




Look here for more story:TERKINI!!!! 

My fren link-cerita baru-click!!

MY fren link-Menarik! Mesti Baca!-Klikk!!

 
Any question????????See him at:
http://stewardjohn.com/

0 comments: