Friday, September 9, 2011

PELANCARAN ALBUM SITI TERTANGGUH KERANA SEAN KINGSTON

09/09/2011-01:46am
Salam 11 Syawal.1084345
No Komen. Datuk Siti memanglah hebat....kagum. Apapun wang mestilah nak ada!
___________________________
Pelancaran Album Siti Nurhaliza Tertangguh Kerana Sean Kingston
Jumaat September 9, 2011


Datuk Siti Nurhaliza
PETALING JAYA: Penyanyi popular Datuk Siti Nurhaliza Tarudin terpaksa menangguhkan majlis pelancaran album Inggerisnya All Your Love yang sepatutnya dijadualkan Jumaat (hari ini) kepada 25 September depan kerana masalah di pihak bintang antarabangsa Sean Kingston.

_________________________________
Selepas kad credit 

Pembelian tambah nilai prabayar dan permulaan prabayar/pek SIM akan dikenakan cukai perkhidmatan sebanyak enam peratus, berkuat kuasa 15 Sept.

AK BETUL!!TAK SETUJU 
_______________________________________

JADUAL PERLAWANAN SKUAD OLIMPIK MALAYSIA



____________________________________

Malaysia Berjaga-jaga Terhadap Influenza A (H5N1)

___________________________________
Album yang sepatutnya sudah berada di pasaran itu tergendala kerana proses rakaman terakhir lagu duetnya dengan penyanyi tersebut yang berjudul Remember Me mempunyai sedikit masalah.
“Sepatutnya sudah berada di pasaran pada tetapi proses rakaman Sean Kingston di sana lambat untuk dibawa balik ke sini.
“Kalau nak ikutkan semuanya sudah selesai dan Insya-Allah jika tiada masalah ia akan dipasarkan pada 25 September nanti,” katanya ketika ditemui di studio stesen radio Suria FM, di sini, Khamis.
Datuk Siti Nurhaliza bersama penyampai Breakfast Show, Zizi, Shira dan Halim Othman melancarkan laman web Suria FM radio online.
Siti Nurhaliza hadir bagi mempromosi album Inggeris tersebut dalam segmen Breakfast @ Suria yang dikendalikan oleh Halim Othman, Zizi dan Shira.
Selain itu, Siti turut melancarkan laman web Suria FM.
Dalam pada itu, klip video untuk “single” Falling in Love akan memulakan penggambaran pada Isnin depan di kawasan sekitar pusat beli belah Pavilion.
“Klip video ini akan melibatkan ramai iaitu lebih 500 orang penari profesional, kita menggunakan khidmat pengarah baru iaitu Atom.
budaklelaki.com
“Album ini banyak menggunakan khidmat orang baru yang mana saya tidak pernah bekerja sebelum ini. Namun saya suka idea-idea yang baru dan segar daripada mereka,” ujarnya.
Selain itu, bercerita tentang kontroversi tuduhan kononnya berus alat solek SimplySiti menggunakan bulu khinzir, Siti berkata ia sudah pun selesai.
“Semuanya sudah selesai, walaupun memang ada terjejas terhadap jualan namun Alhamdulillahlah, masalah itu dapat diatasi dengan baik. Inilah dugaan dalam perniagaan,” katanya.
______________CT NURHALIZA_____End
CERITA BARU

MENARIK! MESTI BACA!

Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/


0 comments: